CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: travel-lover

Pearl powder.. inner n outer beauty..

[Copy link]
Post time 24-1-2008 02:10 AM | Show all posts
Serbuk pearls ni mmg bagus tuk awet muda kan..
travel ni sure lawa...awet muda cm k.min tu..
dok mkn pil bunga ros la...sapu pearl mask la....tp
mmg bagus pon amalkan bende ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2008 02:43 AM | Show all posts
Originally posted by travel-lover at 24-1-2008 01:29 AM


aritu terserempak dgn og jual madu tualang ni.. tak byk botol dia bawak .. tapi mmgmahal.. dia siap bagibau lagi tu.. saya pun tak tau nak bau ape sebenornya heheh.. org suh bau bau jek la .. ...


uish madu tualang is not frm johor hah.  it is frm perak, pokok tualang nie terdapat antara perak n kedah.  awat lah madu tualang tu dari johor, pastu rega sampai rm35 lak.  rega dia 100ml yg ader ginseng cuma 25rm n yg biasa takder ginseng 20rm.

mungkin madu tualang yg spesel nyr kot yg depa kasi travel tu.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2008 02:48 AM | Show all posts
Originally posted by putri at 24-1-2008 02:10 AM
Serbuk pearls ni mmg bagus tuk awet muda kan..
travel ni sure lawa...awet muda cm k.min tu..
dok mkn pil bunga ros la...sapu pearl mask la....tp
mmg bagus pon amalkan bende ni


serious put akak tak tau pun pearl serbuk nie benefits dia antara 1 awet muda.  kak min makan pasal nak jaga tulang n gigi sbb pearl powder ni has 1 of the highest calcium contents kan.

when kak min nampak thread ni tak ler layan sangat until yesterday kak min bukan n bacer.  walawei serious baru tu ler tau hah.  tapi kak min tak ler selalu makan sbb susah nak dapat n mahal giler hah.  tak silap kak min 1gm rega dia dlm 10rm.  mahal tu n kak min kalo beli selalu dlm 10mgs.  makan hari2 for 5days.  ni pun like 3bulan sekali.

i have been doing it since last year ler.  tapi lately mmg tak makan kalo balik msia sbb terlupa dek kerana bz sangat with works.  tu yg akak ckp maybe dah makan dlm 500gms jer kot.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2008 03:49 AM | Show all posts

Reply #23 minahsaudi's post

mak aii k.min...mahalnya serbuk mutiara ni
nmpak gayanya putri boleh pakai cream k.min tu jer la
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2008 05:08 AM | Show all posts

Reply #24 putri's post

yup it is really expensive, tak larat ler nak beli tu.  1gm jer hah bukan 10gms.  kedai yg kak min beli tu mmg tempat biasa so kiter tau dia pakai mikimoto pearl or tahitian pearl.

wakakaka.....tu ler mahal siot
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 27-1-2008 02:27 PM | Show all posts
mmg pun mahal kak min serbuk ni.. sebb tu pakai sket2 jek... tapi kan bila jual org komplen mahal huhuhu.. kalo mcm kita dha tau takpe la kan... ape2 pun khasiat ttp ade..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 24-11-2010 12:16 PM | Show all posts
Pearl cream dan pearl soap yang Angah gunakan sekarang memang amat berkesan. muka jadi licin dan berseri. Ramai2 customer yg guna juga berpuas hati dgn cream ni.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2010 01:34 PM | Show all posts
Reply 27# angahalong

mner nk dpt pearl cream dan pearl soap, angah?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2010 01:53 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2011 10:40 AM | Show all posts
baru beli pearl powder. sambung balik makan. doludolu pernah makan , ni dah masuk 3-series ni kena aktif balik  rajinkan diri makan supplement semua ni.  my dapur jadi pharmacy... berderet vit semua tapi  makan tak teratur hehehe...
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2011 03:16 PM | Show all posts
mne nk dpt pearl powder ni?
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2011 08:59 PM | Show all posts
how much selalunye serbuk mutiara nie??
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2011 10:26 AM | Show all posts
saya selalu beli kat this kedai sensei. nama dia Lo Hong Ka. banyak outlert,ada kat pavilion, mid valley, one utama,ss2 PJ.

kat pavillion , satu level dgn food republic tu. hujung sekali, gerai je, bukan kedai.
harga dia tak ingat. kotak kecik tak sampai seratus. rm60 or rm70 camtu. tapi lagi untung beli kotak besar. tu RM100++. sori tak ingat, padahal baru last month pi. dulu jadi member sbb selalu belikan my mak bird nest. mak dah bosan makan, lama tak gi  dah kedai ni. ni bebaru pi pavillion terjumpa gerai, teringin nak start balik amik pearl powder.  m/ship pon dah expired.
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 05:48 PM | Show all posts
kalau pearl powder mcm mana byk product skrg claimed ada pearl powder tapi jual harga murah
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 09:02 AM | Show all posts
stania83 replied at 10-5-2015 05:48 PM
kalau pearl powder mcm mana byk product skrg claimed ada pearl powder tapi jual harga murah

mungkin kalo yg dah diformulasi tu ada beberapa peratus pearl powder...biasa la kan mesti dia org letak sikit je takkan nak letak banyak2 benda mahal kan...kecuali beli yg pure pearl powder...tp kalo beli kat kedai cina mmg mahal satu sudu super kecil rm10...

mcm saya mmg sebelum ni beli kat kedai ubat cina...tp bila ada dpt pearl powder dr kawan yg kebetulan yg pure tanpa campuran n kita beli gan banyak...tu boleh share2 sape nak pakai...cuma kadang2 kesian baca kat fb ramai yg terpedaya makan capsul serbuk mutiara seminggu sekali makan 2-3 kali leh jd seputih adira....promote nye sampai mcm tu...sedangkan saya n ada beberapa lagi yg amalkan selepas 7 hari baru dpt kesan yg drastik...tu pun makan tiap2 ari...so kadang2 kesian gak kat pembeli disebabkan terpedaya gan ayat manis seller sampai tertipu...

Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2015 06:23 PM | Show all posts


nie rupa Pearl powder yg ori - Halal from Origin Country
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-5-2015 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak juju, mana nk dpt ni? Pm sy ye
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2015 12:20 PM | Show all posts
Yg i nak komen...Its works for me...Me beli yg sepeket kecik tu rm 30..
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2015 01:20 PM | Show all posts
yg bestnya bila minum pearl powder lawas pembuangan...susu badan pun bertambah..cukup la tuk baby boy...cousin pun ckp best coz jerawat dia dah kecut..memasing excited nak cantik2 nak raya tak lama lagi
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2015 02:43 PM | Show all posts
For me kulit jd moist,bila moist akan nampak glowing..Makeup pun akan nampak cantik and natural..Me mkn seminggu 3 kali je..Sepeket kecik tu utk 3 kali mkn..Seminggu rm 30.Sebulan baru rm120.Me terpengaruh dengan member chinese ,kulit mcm porcelin..Me tak jadi mcm porcelin pun takpe,nak nampak dewy2 ok dah kot  Pada yang nak cuba jgn terus beli banyak2,beli sepeket 2 dulu, tengok keserasian badan boleh terima atau tidak..Me tk jual any produk ye,just bagi review hasilnya pada diri sendiri
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-4-2024 07:48 AM GMT+8 , Processed in 0.893161 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list