CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: hotmak

Instafamous Rempit (kak yah, kak zah & the geng) part 3

    [Copy link]
Post time 28-4-2024 08:35 AM | Show all posts
divalaura replied at 27-4-2024 04:36 PM
selambak gitu logik ke 62kg?
iols yang tinggi 160cm berat 66kg pun tak nampak gundu gini walaupun ba ...

membongak sangat la tu gemuk mcm tu 62 kg. kalau 72kg i percaya, lagi i percaya kalau dia mengaku berat dia 82kg. sesuai sgt dgn teks tu. teks saja dah berapa kg chuols

masa dia jd model jual baju raya @zuredzu@ sebelum raya baru ni pon dia sauk baju size XL. huduh gila dia pakai baju tu. tak muat baju size kecik sbb sangkut kat teks. badan mcm dia mmg kena htr tailor kot, xleh pakai ready to wear
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-4-2024 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
black_handbag replied at 28-4-2024 08:35 AM
membongak sangat la tu gemuk mcm tu 62 kg. kalau 72kg i percaya, lagi i percaya kalau dia mengaku  ...

XL pun tetap sendat chuols..
agak2 lah nak membongak 62kg pun..
Kalau Vie tu ok lah memang nampak kurus..Tapi kalau Zek ngaku 62kg memang tak sedar diri
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2024 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
She selalu menempel dgn tinyah…agak2 rate sejam berapa

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2024 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
jamilah replied at 28-4-2024 01:49 PM
She selalu menempel dgn tinyah…agak2 rate sejam berapa

Laki ke perempuan ni?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-4-2024 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
orkedkecik replied at 28-4-2024 02:12 PM
Laki ke perempuan ni?

baru nak tanya yg sama
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2024 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
jamilah replied at 28-4-2024 01:49 PM
She selalu menempel dgn tinyah…agak2 rate sejam berapa

sheols penah dtg raya rumah iols dijamin 100% sheols mmg perempuan asli
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 29-4-2024 01:01 PM | Show all posts
haifawehbe replied at 28-4-2024 01:27 PM
sheols penah dtg raya rumah iols dijamin 100% sheols mmg perempuan asli

Dah banyak repair ke sheols ni? Ada before and after pics?
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2024 04:59 PM | Show all posts
jamilah replied at 28-4-2024 01:49 PM
She selalu menempel dgn tinyah…agak2 rate sejam berapa

sape ni islam ke? mengucap i tengok dia pakai baju berjaring begini. tak takut ke tuhan turun bala kat ko. nauzubillah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-4-2024 05:10 PM | Show all posts
divalaura replied at 28-4-2024 11:06 AM
XL pun tetap sendat chuols..
agak2 lah nak membongak 62kg pun..
Kalau Vie tu ok lah memang nampak  ...

bila tengok posting Vie yg Z tu berat 62kg...alahai. nak tipu berat pun agak2xlahbaju dia pakai dahlah asyik ketat tang dada..tak taulah apa yang dibanggakan sangat dengan dada besar tu

Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2024 05:15 PM | Show all posts
divalaura replied at 28-4-2024 01:32 AM
tu lah kan..
i masa berat 73kg pun tak nampak bagak gini..
82kg logik jugak kalau dia ni sebab sem ...

rsnya 80 lebih ni.
tipu sgt 62.

Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2024 07:08 PM From the mobile phone | Show all posts
izzah_mia replied at 29-4-2024 05:10 PM
bila tengok posting Vie yg Z tu berat 62kg...alahai. nak tipu berat pun agak2xlahbaju dia p ...

kalau iols lah kan, i malu dada besar gitu sebab akan jadi tarikan mata2 jantan gatal maupun yang berkopiah..
dah terbentang dapan mata siapa je tak nak tengok 2 kali
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2024 07:08 PM From the mobile phone | Show all posts
aryyan replied at 29-4-2024 05:15 PM
rsnya 80 lebih ni.
tipu sgt 62.

dia kan shantekkkkk..mana nak ngaku dia berat sekor anak gajah
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2024 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
vanillaninja replied at 29-4-2024 01:01 PM
Dah banyak repair ke sheols ni? Ada before and after pics?

Sheols repair hidung tapi muka dulu x lari jauh la dari skrg.. kalau boobs dgn butt tu iols x tahu sebab sheols dulu x seksi mcm skrg
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2024 07:55 AM | Show all posts
jamilah replied at 28-4-2024 05:49 AM
She selalu menempel dgn tinyah…agak2 rate sejam berapa

Ada tattoo bunga rose ke sebelah vajayjay sheols?
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2024 01:06 PM | Show all posts
divalaura replied at 27-4-2024 04:36 PM
selambak gitu logik ke 62kg?
iols yang tinggi 160cm berat 66kg pun tak nampak gundu gini walaupun ba ...

zek ni ape her ig?
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2024 01:47 PM | Show all posts
divalaura replied at 29-4-2024 07:08 PM
kalau iols lah kan, i malu dada besar gitu sebab akan jadi tarikan mata2 jantan gatal maupun yang  ...

mungkin dia suka kot jadi perhatian & dia tau tang dada jelah yang mampu menarik org tengok dia

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2024 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
sweetchic82 replied at 30-4-2024 01:06 PM
zek ni ape her ig?

zack.zeinefer
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2024 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
izzah_mia replied at 30-4-2024 01:47 PM
mungkin dia suka kot jadi perhatian & dia tau tang dada jelah yang mampu menarik org tengok dia
...

tapi dia ada rupa jugak..
duduk sebelah deeba terpelanting jauh
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2024 03:16 PM | Show all posts
divalaura replied at 30-4-2024 03:06 PM
tapi dia ada rupa jugak..
duduk sebelah deeba terpelanting jauh

tu kalo dengan dibandingkan dengan deebalah
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2024 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
izzah_mia replied at 30-4-2024 03:16 PM
tu kalo dengan dibandingkan dengan deebalah

kalau sebelah yang jelita memang tak dapekkkk hahaha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Lelaki warga asing dakwa diliwat tarik balik laporan polis, suspek dibebaskan
mojarean_XLelaki warga asing dakwa diliwat tarik b
Views : 14675 Replies : 44
Supermodel Katanyeee
URUHASupermodel Katanyeee
Views : 12627 Replies : 96
Teka kerja apa
TomyamPutehTeka kerja apa
Views : 12757 Replies : 78
[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah aje, ilmu harian! VOL.7
ipes2[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah
Views : 114348 Replies : 2976
Tengok le perangai AI sekarang
bensolo333Tengok le perangai AI sekarang
Views : 9992 Replies : 11
Hati-Hati Ketika BerSELFIE ~~~
lucky_peaceHati-Hati Ketika BerSELFIE ~~~
Views : 46093 Replies : 139
Kena lagi episod 3:Netizen terkesima grafik atlet Malaysia yang akan ke Olimpik Paris seolah muka 'wanted'
YgBenarKena lagi episod 3:Netizen terkesima gra
Views : 87643 Replies : 36
Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
fadz84Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
Views : 40302 Replies : 335
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 85864 Replies : 3852
Khai Bahar bawa BF g Sarawak
leftenanhensemKhai Bahar bawa BF g Sarawak
Views : 59473 Replies : 107

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-7-2024 07:52 AM GMT+8 , Processed in 0.194686 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list