CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 7913|Reply: 27

[Jenayah] Guru lolipop pelajar sedang tidur didakwa.Apakah yang telah berlaku?

  [Copy link]
Post time 9-6-2024 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 9-6-2024 05:00 PM

Seorang guru lelaki yang didakwa menghisap kemaluan pelajarnya ketika sedang tidur Februari lalu, direman di Kompleks Mahkamah Melaka, Ayer Keroh di sini hari ini.




Sementara itu menurut sumber, perbuatan jijik guru berkenaan terhadap pelajar lelakinya berusia 16 tahun berlaku di sebuah hotel bajet di Batu Berendam di sini sekitar pertengahan Februari lalu ketika mereka menghadiri persembahan muzik.

Pengadu dikatakan tidak sedar namun perbuatan jijik itu sempat dilihat rakan mangsa yang menceritakan kejadian itu kepadanya pada keesokan harinya. The post Guru didakwa ‘lolipop’ pelajar sedang tidur appeared first on MalaysiaGazette.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-6-2024 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam mana tak sedar kena lolipop???

Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2024 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
B40tastePosh replied at 9-6-2024 05:36 PM
Macam mana tak sedar kena lolipop???

'khayal'....melampaui munasabah....
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2024 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Skuau replied at 9-6-2024 05:40 PM
'khayal'....melampaui munasabah....

Kesedapan...yang sedar kawan dia pula.
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2024 06:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa benda yg aku baca ni
Ada extra subject la pulak
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2024 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
xfaham tajuk ingatkn kena ketuk dengan lolipop swirl besar yg kanak2 suka mkn tu.
camna kwn boleh nmpak tp mangsa xsedar
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 9-6-2024 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa citer wartawan ni? Deme pi dok kat hotel bajet sbb menghadiri persembahan muzik?
Cikgu dok sayu bilik dgn stodeng beramai2, pastu mlm2 buat projek lolipop masa stodeng tidoq tapi kawan dia terjaga dan saksikan menda tu berlaku? Deme tgk persembahan muzik amender ni?
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2024 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Camner boleh tak sedar bila konek kena isap?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-6-2024 08:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Apalah nak hairan penjenayah seks luar tabie semakin bermaharajalela.... Dah ketua LGBT jadi Perdana Menteri Malaysia

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2024 09:56 PM From the mobile phone | Show all posts
tak sedar la kot cikgu dah letak ubat tidur dlm minuman remaja tu

sbb kawan aku dia cerita sedar je masa tgh tidur ada yg main dgn anu dia

terus dia tendang je gay tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2024 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Bdk tu ingt tengah mimpi basah la tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2024 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Solokkk replied at 9-6-2024 07:46 PM
Camner boleh tak sedar bila konek kena isap?

cuba la...
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Nk menipu agk2 la. Ni kes suka sama suka la ni. Tp sbb bawah umor, cikgu je kena. Kantoi plak dgn member. Xkn kena jilat ko x sedar
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 07:17 AM From the mobile phone | Show all posts
macam busuk je cikgu ni..
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:23 PM | Show all posts
gay junior kantoi dgn gay senior
klu lawan jantina hidup ketakutan..sesama jantina xkne raid dgn jabatan agama
nk selamat jd gay la
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
knp blur kan muka lahanat ni
biar la semua tgk muka si lolipop pelir tegar ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-6-2024 08:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 9-6-2024 07:38 PM
Apa citer wartawan ni? Deme pi dok kat hotel bajet sbb menghadiri persembahan muzik?
Cikgu dok sayu  ...

Tengok persembahan chup chup uah ahh arghh...acik bedah lebih faham senikata nye.
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
B40tastePosh replied at 14-6-2024 08:25 AM
Tengok persembahan chup chup uah ahh arghh...acik bedah lebih faham senikata nye.

Itu senikata menda lain wehh..
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
macam mana lah budak budak yg kecik baya skolah rendah lagi dh duduk asrama tu ek. entah mcm mcm jadi tp diam je...
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
lightheaded67 replied at 15-6-2024 09:44 PM
macam mana lah budak budak yg kecik baya skolah rendah lagi dh duduk asrama tu ek. entah mcm mcm jad ...

La ni trend kena rogol dengan nonoks.. dah terbalik
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah aje, ilmu harian! VOL.7
ipes2[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah
Views : 114318 Replies : 2975
Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
fadz84Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
Views : 40302 Replies : 335
Kena lagi episod 3:Netizen terkesima grafik atlet Malaysia yang akan ke Olimpik Paris seolah muka 'wanted'
YgBenarKena lagi episod 3:Netizen terkesima gra
Views : 87618 Replies : 35
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 85864 Replies : 3852
Khai Bahar bawa BF g Sarawak
leftenanhensemKhai Bahar bawa BF g Sarawak
Views : 59372 Replies : 107
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 85697 Replies : 204
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 36104 Replies : 111
YESTANE BUNIAN: Illuminati @ Freemason @ Satanic @ Dehumanization @ Depopulation @ Agendas @ Secrets
tumpanglalu74YESTANE BUNIAN: Illuminati @ Freemason @
Views : 33405 Replies : 231
AirAsia mula penerbangan domestik dari Lapangan Terbang Subang
AbahmungAirAsia mula penerbangan domestik dari L
Views : 14890 Replies : 19
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92925 Replies : 1185

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-7-2024 07:05 AM GMT+8 , Processed in 0.081162 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list