CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 6303|Reply: 48

Wanita jangan malas menjaga penampilan,kita kena kalahkan pondan –Rozita Che Wan.Anda setuju?

  [Copy link]
Post time 20-6-2024 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Perlu bersiap dan menjaga kesihatan diri agar kekal menarik di mata suami, pelakon dan usahawan, Rozita Che Wan menitipkan pesanan kepada wanita supaya jangan malas menjaga penampilan agar tidak kalah dengan golongan lelaki menyerupai wanita atau pondan.



Rozita yang mesra disapa Che Ta, 50, berkata, kaum hawa sepatutnya tidak boleh kalah dengan golongan sebegitu yang sentiasa berusaha untuk kelihatan cantik berbanding wanita sejati.

Orang perempuan kena rajin sebab itu kalau kita tengok pondan bukan main cantik lagi. Sebab pondan lagi rajin daripada perempuan.

“Orang perempuan bertambah-tambah dah berlaki (bersuami) tu, punya senang hati tak kisah tak sedar diri.

“Tunggu kena tinggal dengan laki baru beria-ria bersiap, baru nak kempiskan perut, baru nak bertumit tinggi,” katanya menerusi video dalam TikTok.

Harus sentiasa jelita setiap masa, ibu kepada tiga orang cahaya mata itu sekali lagi berpesan kepada wanita untuk mengutamakan kecantikan
diri meskipun dihambat kesibukan kerja

Kita kena nombor syatu (satu) biar pondan irikan (cemburu) dengan kita. Adik-adik jangan terasa tau.

“Kita tahu pondan ni memang rajin ‘all out’, berani mati. Orang perempuan macam gitulah, kadang tidak je cuci muka. Kata lupa, penat nak cuci muka. Jangan lupa ya,” nasihatnya.

Rata-rata netizen senada dengan kenyataan isteri Zain Saidin itu namun ada juga yang berpendapat penampilan tidak menjanjikan apa-apa memandangan golongan lelaki tidak pernah cukup satu.

“Betul kata Che Ta, dia yang berusia dia yang berusia pun masih jaga penampilan, usia hanyalah angka, kita kena kekal cantik, kalau suami lari juga, kita tak rugi sebab berderet lagi mahu kita,” komen seorang pengguna media sosial.

Bella yang cantik tu pun kena curang, apatah lagi kita yang buruk. Jadi, penampilan tu tidak menjanjikan apa-apa, tapi betul, jagalah kesihatan, penampilan demi diri sendiri, bukan untuk sesiapa,” komen netizen itu. K Online

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-6-2024 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Pertandingan ratu cantik pondan dulu pun da seropa muka cheta.so???
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiap urang hada minat.

Yang minat belawa2, belawa2 la.

Yang tak minat, buat la benda yang buat ko hepi.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Pondanz suka muka chuols nekta
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Tua buat cara tua jela cik ta...dah umur 50an ni x de makna kecantikan tu yg paling utama...
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Suami curang bukan sbb bini tak cantik tapi sebab dah batang dah gatal nak puki baru...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 20-6-2024 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg perlu bersiap, kemas dan wangi. Tapi jgn sampai muka jadi pondan.

Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 07:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Setuju
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-6-2024 07:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik rzita ní. Mcmane dia maintain pinggang kecik
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
muka kau pun mcm pondan lepas operate
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Ayu rodah gemok gedempol Gigi kuning laki sayang jgk
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 09:56 PM | Show all posts
Kenapa sejak kebelakangan ini nekta ada je benda dia nak ulas
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 09:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Betui la tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 10:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 20-6-2024 09:40 PM
muka kau pun mcm pondan lepas operate

Mekap terlebih pondan.

Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
ayat depan dah cantik dah tang kena kalahkan pondan so ewwwwww...
awat nak kalahkan fefonen pulaks no no hokay
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
muka kau pun mcm siku dgn mulut terjuih juih. koserrr
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-6-2024 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa nak kena kalahkan pondan tetiba nie..awat Zeng Sarden ada skendel ngan fonen ker ??? Aiyo dengan pondan pon nekta gentar ke..
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2024 12:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya ampornnn ptt la selalu cheta edit muka sampai nampak mcm pondan. Nk kalahkan pondan rupanya. Skrg baru paham.
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2024 12:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Entahlah che ta. Itu ajelah kpi dlm hidup ko nak capai ek. Melaram for laki.
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2024 04:25 AM | Show all posts
Kaka V tersinyum lebar mendengar komen nektak

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Ada pramugari dan pramugara terpaksa berkongsi bilik, termasuk ‘tidur’ bersama juruterbang..Video klip “Darkside Pramugari” cemarkan imej kru kabin – NUFAM.Akan buat laporan pulis
YgBenarAda pramugari dan pramugara terpaksa ber
Views : 56443 Replies : 145
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 33599 Replies : 96
Gambar iklan produknya pun.. Iklan Produk Wanita Keluaran Nilofa Guna Foto "Double-Meaning" Buat Ramai Kurang Senang
akido_kidoGambar iklan produknya pun.. Iklan Produ
Views : 57315 Replies : 398
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92065 Replies : 845
Konsert Qalam Noraniza Idris
Lulu_717Konsert Qalam Noraniza Idris
Views : 13565 Replies : 87
Nora Danish - Nedim Nazri Aziz Sah Bercerai | Lagi Update Berita - post #133
kakasotong2Nora Danish - Nedim Nazri Aziz Sah Berce
Views : 117551 Replies : 819
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 205763 Replies : 3740
Ketua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci  Mengaku Peraturan Penjarakan Sosial 6 kaki ‘Hanya Rekaan, Tanpa Bukti Saintifik’.Anda terpedaya?
YgBenarKetua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci
Views : 29489 Replies : 225
“Saya menceraikan anda, saya menceraikan anda, dan saya menceraikan anda,”  Puteri Kerajaan Dubai Tenang Umum Ceraikan Suami Melalui Instagram
YgBenar“Saya menceraikan anda, saya menceraika
Views : 2222 Replies : 0
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 84158 Replies : 3757

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-7-2024 02:14 AM GMT+8 , Processed in 0.434072 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list