CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Isteri ‘kesunyian’ bawa masuk teman lelaki dalam rumah

9-7-2024 04:03 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 25556| Komen: 12

Description: Di TikTok, seorang lelaki meluahkan rasa kecewa apabila mendapat tahu isteri yang dicintai bermain kayu tiga.


Di TikTok, seorang lelaki meluahkan rasa kecewa apabila mendapat tahu isteri yang dicintai bermain kayu tiga.

Menurut si suami, dia sibuk bekerja dan selalu pulang lewat malam demi mencari rezeki lebih buat keluarga.


Tapi siapa sangka, si isteri membalasnya dengan pengkhianatan sehingga sanggup membawa masuk skandal ke bilik tidur mereka.

"Gua kerja pulang larut buat elu. Lu malah asik-asikan HB di kamar gua sama cowo lain."


Selepas ditangkap berdua-duaan dengan lelaki lain, si isterinya hanya mampu menangis dan meminta maaf.

Menurut si suami, jiran-jiran sudah beberapa kali melihat lelaki itu masuk ke rumah sewanya. Ketika itu, suami sudah keluar untuk ke tempat kerja. Tetapi jiran beranggapan itu adalah saudara kepada pasangan terbabit.

Kongsinya lagi, lelaki terbabit merupakan rakan pejabat isterinya. Hubungan mereka terjalin selepas mereka kerap meluangkan masa bersama.

"Dari awal pulang kerja bareng, chatingan curhat sampe kejadian. Elsya suka ngeluh ke dia kalo Mario gaada waktu buat Elsya, kerja terus pulang malem terus."


Di hantaran lain, si suami sempat mengimbau foto kenangan bersama isterinya seolah-olah tidak percaya perkahwinan yang dibina sejak 2017 berakhir angkara orang ketiga.

Kredit: TikTok @smario.mp3/OhMedia

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote hokeypokey 9-7-2024 04:08 PM
HB tu apa mas??? ngak ngerti aku
Quote SWORKS27 9-7-2024 04:13 PM
Konoha buat konten batak like je nih
Quote lightheaded67 9-7-2024 04:37 PM
dari nyundal, molia lagi ko bela anjeng buat teman dek
Quote shark_eow7 9-7-2024 04:39 PM
semoga bertemu jodoh yang baik2 lepas ni..
Quote Noraniza_Iblis 9-7-2024 04:40 PM
hokeypokey replied at 9-7-2024 04:08 PM
HB tu apa mas??? ngak ngerti aku

hubungan badan la...
takkan hapy birthday pulak.... tibee oot
Quote hokeypokey 9-7-2024 05:18 PM
Noraniza_Iblis replied at 9-7-2024 04:40 PM
hubungan badan la...
takkan hapy birthday pulak.... tibee oot

ohooo.. hubungan badan rupanya.. indon byk sgt shortform pening aku.. makasih ya jelasin, udah jelas sekarang..
Quote Barebow77 9-7-2024 06:37 PM
hokeypokey replied at 9-7-2024 05:18 PM
ohooo.. hubungan badan rupanya.. indon byk sgt shortform pening aku.. makasih ya jelasin, udah jel ...

Ingat HB tue hubby..mekasih dong..gue jugak ngak ngerti..
Quote pocongkiutss 9-7-2024 07:06 PM
Konoha..jantan melayu yg harit sgt nk kawen dgn konoha tu bersiap sedia jugalah utk dicurangi
Quote hokeypokey 9-7-2024 08:58 PM
Barebow77 replied at 9-7-2024 06:37 PM
Ingat HB tue hubby..mekasih dong..gue jugak ngak ngerti..

warga forum sebut ngesekks jer ha senang hahaha
Quote Jitu 9-7-2024 09:27 PM
content hampeh
Quote Mary_jane 9-7-2024 09:50 PM
Dalam sedih2 tu masih cekal buat konten. Salute i dengan orang sebegini. Jiwa kental.
Quote BoongaKertas 10-7-2024 08:27 AM
x takut aids ke eh org2 yg ngeseks bebas cenggini?

Lihat semua komen(12)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-7-2024 07:16 PM GMT+8 , Processed in 0.051874 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top