NOREMZ @ NONO | SURIE @ RIRI | ADALIA @ DADA |
kesusasteraan dan kesenian | KESUSASTERAAN MELAYU LAMA | KESUSASTERAAN DAN KEBUDAYAAN |
subjek baru kesusasteraan | BELAJAR BIDANG KESUSASTERAAN | MENDALAMI ILMU KESUSASTERAAN |
tidak suka kesusasteraan | KESUSASTERAAN INGGERIS MODEN | KESUSASTERAAN DALAM PENULISAN |
saya pilih kesusasteraan | KESUSASTERAAN MAKIN DILUPAKAN | KESUSASTERAAN MERANGKUMI SEMUA |
sejarah dan kesusateraan | PAKAR DALAM KESUSASTERAAN | KESUSASTERAAN MENCANTIKKAN BAHASA |
kesusasteraan subjek bacaan | KESUSASTERAAN SENI BAHASA | KESUSASTERAAN PERLU DIPRAKTIKKAN |
menilai aspek kesusasteraan | BUKU KESUSASTERAAN MELAYU | NILAI-NILAI KESUSASTERAAN BERKEMBANG |
kesusasteraan dan ketimuran | MENGHAYATI KESUSASTERAAN ITU | KESUSASTERAAN PENUH KEINDAHAN |
tahu makna kesusasteraan | KESUSASTERAAN SEMAKIN PUPUS | KESUSASTERAAN MENJADI TAJUK |
buat ayat kesusasteraan | MEMARTABATKAN KESUSASTERAAN LAMA | KESUSASTERAAN DIPERBINCANGKAN UMUM |
definisi perkataan kesusasteraan | BIDANG KESUSASTERAAN LUAS | PAKAR KESUSASTERAAN MELAYU |
kesusasteraan dan kemodenan | PENSYARAH KESUSASTERAAN LATIN | KESUSASTERAAN BAHASA INGGERIS |
jiwa nilai kesusasteraan | BUKU KESUSASTERAAN DITERBITKAN | KESUSASTERAAN SEMAKIN DIGEMARI |
menerapkan nilai kesusasteraan | KESUSASTERAAN DALAM PENULISAN | CUBA MEMDALAMI KESUSASTERAAN |
kesusasteraan dan definisinya | KESUSASTERAAN BAHASA LAMA | KESUSASTERAAN YANG DIPERHALUSI |
pelajar bincang kesusasteraan | DOKUMENTARI KESUSASTERAAN DIRAJA | MEMPERINDAHKAN KESUSASTERAAN MELAYU |
kesusasteraan konteks kehidupan | KESUSASTERAAN DALAM TULISAN | KESUSASTERAAN TOPIK PEPERIKSAAN |
memupuk nilai kesusasteraan | CIRI-CIRI KESUSASTERAAN LAMA | KESUSASTERAAN MENERUSI PENULISAN |
| SETIAP BUKU KESUSASTERAAN | MASIH MENGUTAMAKAN KESUSASTERAAN |
| AMBIL MATAPELAJARAN KESUSASTERAAN | KESUSASTERAAN PENUH PENJIWAAN |
| KESUSASTERAAN SATU MATAPELAJARAN |
|
| KESUSASTERAAN DAN SAINS |
|
| TOKOH KESUSASTERAAN MELAYU |
|
| CATATAN LAMA KESUSASTERAAN |
|
| GAGAL SUBJEK KESUSASTERAAN |
|
| DISEBALIK KESUSASTERAAN ITU |
|
| PENGGUNAAN KESUSASTERAAN INI |
|
|
|
|
18 | 27 | 20 |