CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 12583|Reply: 74

"Tidak Untuk Jemyma, Tapi Mungkin Akan Terima Untuk Aisha", Fasha Sandha Hormati Prinsip Jejai, Terpulang Minat Anak

  [Copy link]
Post time 7-2-2024 03:50 PM | Show all posts |Read mode






Pelakon Fasha Sandha menghormati prinsip dan keputusan bekas suaminya, Rizal Ashram Ramli yang tidak membenarkan anak-anak mereka menceburi bidang seni.


Fasha mengakui anak perempuannya yang semakin meningkat remaja, Jemyma ada menerima tawaran lakonan namun menolak atas permintaan Rizal atau lebih dikenali sebagai Jejai.


"Tidak untuk Jemyma, tapi mungkin akan terima untuk Aisha kerana bapa kepada Jemyma tidak memberi keizinan untuk dia berada dalam bidang ini.


"Jadi terpulanglah kepada minat mereka untuk berada dalam apa jua bidang pun. Sebagai ibu, saya menyokong saja apa saja minat mereka," katanya.


Fasha atau pemilik nama penuh, Nur Fasha Sandha Hassan gembira dan bersyukur kerana anak-anak kesayangannya sudah semakin bijak dan dikurniakan kesihatan yang baik.


Berkongsi kebahagiaan sebagai ibu yang melihat anak perempuannya membesar, Fasha mahu Jemyma menjadi seperti dirinya yang berdikari dan tabah dalam melayari kehidupan.


Sementara itu, Fasha berkata, cahaya matanya iaitu Aisha Amaira hasil perkongsian hidup dengan pelakon Aidil Aziz turut menunjukkan minat dalam bidang seni.


"Aidil tidak menghalang sekiranya Aisha ingin menceburi bidang seni. Biarpun masih kecil, nampak minatnya juga sudah ke arah industri kreatif," katanya.


  



Menerusi perkahwinan pertama, Fasha mempunyai dua anak iaitu Putra Rayfal dan Putri Rasyha Jemyma.


Manakala perkongsian hidup dengan Aidil, mereka dikurniakan anak perempuan, Aisha Amaira.


  



Dalam perkembangan lain, Fasha bakal tampil dengan drama bersiri Malang Si Puteri yang bakal bersiaran di saluran Astro Ria.


Drama terbitan Radius One ini diarahkan oleh Uchee Fukada. Selain Fasha, drama ini menampilkan barisan pelakon seperti Hafreez Adam, Malek Mccrone, Wan Raja, Fahrin Ahmad, Raja Azura dan ramai lagi.


Sumber : Harian Metro
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-2-2024 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Eloklah tu.. bapak budak tu pon harta 7 keturunan tak abis
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Fasha ni mmg confirmed buat bariatric...

Tp bagus keputusan dia ikut ckp exhusband untuk masa depan anaknya
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 05:12 PM | Show all posts
jemimah dah macam muka adik beradik pompuan jejai pulak nampaknya...
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols sokong jejai .
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel sangat yg kecik tu
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 7-2-2024 05:33 PM | Show all posts
ok le tu jemyma pun tak berupa mcm aisya.lagi plak bapak dia mesti akan buatkan keturunan dia bergaul dgn socialite.no rempit-rempit katanyeh.
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Shu, ko tgk ni. Dia jaga anak tp tetap ada hubungan dgn ex laki. Anak pun terjaga.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-2-2024 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
aemon replied at 7-2-2024 05:33 PM
ok le tu jemyma pun tak berupa mcm aisya.lagi plak bapak dia mesti akan buatkan keturunan dia bergau ...

Kecik hati nenek prominent sbb ramai yg ckp jemyma ada iras beliau tau. I tgk sweet je jemyma ni.
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 05:55 PM | Show all posts
prince_marhaen replied at 7-2-2024 09:12 AM
jemimah dah macam muka adik beradik pompuan jejai pulak nampaknya...

haha. ada iras twins tu

Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada pelik ke muka anak pompuan ikut muka bapak atau family belah bapak? tak pelik pun..aku salah sorang
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Jemi ikut muka neneknya yg prominent ittew. Study elok2 ye. Ada aura taitai.
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
tomeynya si kecik tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
  
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Harta tok nenek dia tak habis..depa ni jenis rolling duit makan duit bonus ja..yg kecik tu lawa besar nnt.
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah jejai x bagi masuk industri hiburan. Berkawan dgn circle T20 saje je la.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-2-2024 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Jemyna tu manis.. aisya tu comel
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki dia sekarang keje apa?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Bgus ler harta ade buat ape penat jadik pelakon
Aisya bapknye lain ????
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 07:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Fasha ni memang suka tunjuk pusat anak dia yg ni eh..asal pakai baju mst nampak pusat anak nya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

15-4-2024 05:20 AM GMT+8 , Processed in 0.084496 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list