CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 34759|Reply: 287

“Marissa Yang Ajak Kahwin..” – Marissa Dania & Aslam Nikah 17 Disember Lalu, Norman & Abby Dah Suruh Berpisah

  [Copy link]
Post time 8-2-2024 09:57 AM | Show all posts |Read mode






Semalam, kecoh mengenai berita yang mendakwa anak perempuan selebriti Abby Abadi dan Norman Hakim iaitu Marissa Dania sudah pun berkahwin dengan teman lelakinya, Aslam di Songkhla, Thailand.


Difahamkan dari laporan mStar, sumber terdekat memberitahu Marissa sudah berkahwin dengan Aslam sejak 17 Disember tahun lalu.


"Marissa yang mengajak mereka berkahwin selepas Aslam rujuk semula dengan Misya pada Oktober tahun lalu."


  



Perkahwinan mereka diketahui oleh ahli keluarga selepas Marissa dan Aslam pulang ke Malaysia.


Namun, Abby dan Norman sama sekali tidak bersetuju dengan perkahwinan tersebut dan meminta Marissa serta Aslam untuk berpisah.


"Bagaimanapun Aslam dan Marissa tidak dapat terima cadangan itu dan enggan berpisah seperti diminta".


Tambah sumber lagi, perkahwinan Marissa dan Aslam masih belum didaftar secara sah di Malaysia.


SUMBER : mStar

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-2-2024 10:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Ooo pasal tu ke? Nekad dah ni.

Orang tengah mabok cinta. Nasihat semua tak dengar. Buta dan pekak.

Nanti buatlah majlis kawen jemput retis semua. Doakan baik2.
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:04 AM | Show all posts
bighahnye kelentit pompuan lorong ni perasan lawa
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Patutlh x duk dgn parents. Dh ada laki
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
boleh jer normiang as wali
suruh bubarkan perkahwinan
dulu kan ada isu bpk arwah siti sarah pun sama
kawen kat thailand, dgn makde ni ker?
tapi alasan perlu lar kuat
marissa ni tgk orgnya mmg
jenis ketegaq
sama mcm mak dia dulu
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:12 AM | Show all posts
jangan la berpisah, move on ke depan
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 8-2-2024 10:12 AM | Show all posts
Edited by Mamason at 8-2-2024 10:14 AM

Dugaan buat keluarga Abby & Norman.  Gagah jugak Marisa ni ajak Aslam ni kawin.  Si Aslam ni pulak ngikuuuutt je yek... Xpelah, kalau betul benda dah pun jadi, clearkan aje lah mana2 yg kurang clear tu.  Register elok2... Skrg dah jadi isteri orang, taatlah suami and hormatlah madu awak.  Awak yg pilih, awak yg nak semua ni dlm hidup awak...so,  awak kena hadap lah dugaan tu.  Moga dipermudahkan.

To Abby and Norman, nape nak suruh berpisah... Jgn runtuhkan masjid... Xbaik.  

Aishhh... takut nak komen lebih2... sbb kita pun ada family.  
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:15 AM | Show all posts
Dik marissa kembali mengulangi sejarah mak, bapak serta mak tiri nya
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-2-2024 10:16 AM | Show all posts
usia begini memang membara rasa nak kawen. sebab mereka rasa mereka dah cukup matang untuk buat keputusan dan bawa diri.padahal exposure dan pengalaman hidup tu takat buku lali pun tak sampai lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:16 AM | Show all posts
tayah srh berpisah... itu yang dia nak sangat kan?
biar dia hadap kehidupan jadi bini no.2, dengan si somi keje apa ntah...
baru la merasa coklat tu manis ke pahit??haa
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
OsHiN_hOnEy replied at 8-2-2024 10:11 AM
boleh jer normiang as wali
suruh bubarkan perkahwinan
dulu kan ada isu bpk arwah siti sarah pun sama ...

Ooo beso ek kuasa wali. Klu oman mau involve ok la. Pas ceraikan depa,hantor je budak marisa ni ke sek pemulihan akhlak.bior dduk dlm tu belajar buat roti ngn mnjahit. Mujor2 kuar dri situ after 3thun, prngai sahsiah lebih trbentuk.
Aku rasa bebudak remaja zmn dulu ligat cemana pun xda nya tercetus idea nk lari menikoh kt siam. Paling2, trlnjur, mak bapak jugak yg tlg nikahkan sblum perut memboyot. Itu dh abih advance dh la tu.
Tp bebudak hingusan zmn skrg advance extra. Reti nk usahakan documents & way to go to songkhla bagai. Bila pegang duit byk kot, reti nk betindak agresif. Kita dulu duit mana ribu riban dlm poket. Terbatas lah tindakan.

But ko harap oman nk take action ke... selama ni aku nengok bakyah je usaha all out jaga 3 anak dia. Oman skli skla jenguk and nampak suci bila bakyah yg byk tlg cover pd media. Xla teruk mcm edil ritrud, tp still xnmpk dia gigih jaga anak2 sgt. Mklum la dia ada anak baru dgn memey lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:18 AM | Show all posts
Sejarah berulang dlm keluarga ni
Tapi kali ni anak mangsa menjadi penyondol
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:18 AM | Show all posts
bukan ke norman kena jadi wali...?

klu sengaja lari dari wali bukan ada hukum ke..?
eh pi jumpa yang lebih arif la....
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:19 AM | Show all posts
Berlakon je la selama ni lepas lobang pecah
Konon tak berhubung bagai
Dah centa mati, campur nafsu pulak, mmg tak lah nak tinggal gitu aje
BTW Aslam ni mampu ke nak tanggung 2 keluarga?
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Mamason replied at 8-2-2024 10:12 AM
Dugaan buat keluarga Abby & Norman.  Gagah jugak Marisa ni ajak Aslam ni kawin.  Si Aslam ni pulak n ...

Tu la..dugaan utk Abby dan Norman.
Sanggup nikah tanpa wali.
Yang lelaki silalah fikir lebih sket. Nanti kalau org buat anak sendiri mcmana? Mesti terasakan? Tak kisah lah bangsa apa.
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Lantak kan aje la yebi
Ank ko tgh gila batang tu
Esok2 da bosan dia sedar lah
Bagi je dia rasa alam rumahtangga ni mcm mana
Nak bising2 tak guna dah
Dah selamat pun
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-2-2024 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak serik ek Marissa ni disalahkan jantan ni… kes dulu pun dia dipersalahkan, kawin pun dia… cinta naw na….
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:48 AM | Show all posts
perrrghhhh replied at 8-2-2024 10:12 AM
jangan la berpisah, move on ke depan

yup, i tak stuju suh berpisah. n bagus la dah nikah. dah aritu bukan kecoh benda yg melibatkan maruah budak ni ke? kalo gitu, bior le laki ni bertanggungjawab.. alhamdulillah la kalo dah tertebus maruahnya dgn nikah.
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku cuma harap,  Allah x uji kita semua dengan perangai anak2 yg mcm2 hal zaman skrg ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:48 AM | Show all posts
Dulu aku membaca kisah si ibu & bapa
Kini aku membaca kisah si anak pula

Pantasnya putaran masa
Seiring dengan peningkatan usia
Juga diri sendiri yang punya keluarga
Hanya mampu dikirimkan doa
Semoga yang baik-baik sahaja
Untuk keluarga ini dan juga kita semua

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

13-4-2024 12:36 AM GMT+8 , Processed in 0.085432 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list