CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 58179|Reply: 83

"Kenapalah Bernikah Dengan Budak Seperti Itu? Bukan Ada Duit Rasanya’, - Ds Vida Geram Marissa Jadi Penyondol

  [Copy link]
Post time 9-2-2024 05:54 PM | Show all posts |Read mode




Usahawan terkenal, Datuk Seri Vida tidak dapat menahan rasa marah dengan tindakan anak kepada pasangan selebriti, Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania yang bernikah dengan Ahmad Aslam secara rahsia di Songkhla, Thailand pada Disember tahun lalu.


Di Instagram (IG) miliknya, Vida kesal dengan Marissa yang sanggup merosakkan kebahagiaan rumah tangga wanita lain dengan menjadi isteri kedua kepada Aslam.


Kata Vida, Marissa cukup sempurna dengan anugerah kecantikan yang diberikan Allah.


Luah rasa geram lagi, ahli perniagaan berumur 52 tahun menyifatkan Aslam seorang lelaki yang tidak berduit.


"Hey! Saya sebagai mak, geramnya. Kenapalah bernikah dengan budak seperti itu? Bukan ada duit rasanya. Tapi duit nombor dua."


"Mu (Marissa) jadi madu orang (isteri kedua), menyondol? Kenapalah? jadi madu orang (isteri kedua), menyondol."


"Kenapalah? Punya ramai lagi jantan kaya, muka lagi comel (kacak), boleh ambil, otak mu letak dekat lutut ke?


"Saya sebagai mak, rasa sakit. Tak tahulah mak ayah sebenar dia (Abby dan Norman) rasa macam mana. Geramnya, anak kita jaga, lahirkan punyalah cantik, pergi nikah dengan suami orang. Janganlah".


  



Bagaimanapun, pelantun lagu Muah Muah Raya turut mendoakan agar urusan Norman dan Abby dipermudahkan dalam mengharungi dugaan anak.


Pada Rabu lalu, kakak ipar kepada Aslam mengesahkan adik iparnya sudah berkahwin dengan Marissa pada 27 Disember lalu.


Pasangan itu dikatakan mendirikan rumah tangga tanpa pengetahuan isteri pertama, Misya Mazlan dan keluarga Marissa.


Bagaimanapun, Norman dan Abby terus mengunci mulut sehingga ke hari ini berhubung isu tersebut.


Malah usaha OhBulan! untuk mendapatkan kenyataan dua selebriti itu juga tidak berjaya apabila mereka tidak membalas pesanan mesej ringkas yang dikirimkan.


Terdahulu, Marissa menerima kecaman hebat sekitar setahun yang lalu apabila timbulnya dakwaan yang mengatakan dia menjadi orang ketiga dan penyebab kehancuran rumah tangga Misya.


Namun, Aslam dan Misya mengambil keputusan untuk rujuk semula selepas kontroversi itu reda.


Pada November tahun lalu, ibu kepada dua cahaya mata itu tampil membongkar dakwaan kisah kecurangan bekas suaminya dengan model muslimah berumur 19 tahun.


Menerusi ciapan di X, wanita terbabit mendakwa Marissa menjadi penyebab utama dia diceraikan suaminya selepas tiga tahun melayari bahtera rumah tangga.


Sumber: Instagram/OhBulan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-2-2024 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Ha bebel lagik, bebelllll ghasa la laharaaaannn mak maaaaakkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo cikb tu mcm mana agaknya esok2? org nak nikah sbb harta?
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa nak buat..muka je cantik tp bodo. Pikir gatal bawah je xpikir masa depan. Muka cantik mcm tu bleh dpt org elok2 kot. Tp dah xnak pikir, xreti bersyukur.
Alih2 nanti salahkan Tuhan la tu.. dah jodoh katanya, Tuhan dah tentukan.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
52?
Ingat dah 60++
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn ghisauuuu...cik B x mungkin terjadi...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 9-2-2024 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Keraih je napok bibir
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
diam je lah vida. tkot esok2 jadi dkt ank ko pulak. kn cikbik kawen dgn fomfuan fuhhh.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-2-2024 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Nape bibir dah mcm belon?
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 07:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Adooii tok vidaa ni..memang sealiran dgn pemikiran acik2 forommm..acik2 forum pon pikiaq begitu..

My own pendapat..biar je laaa si marissa ni dgn pilihan hidup diaa..da  iols harap dia setia laa dgm budak aslam tu..jadi biasa2 sahaja walau muka
cantikk...
Bila lagi nak tgok prmpuan muka cantik gedik mengada2 merana hidup..asyik dok tgok nasib prmpuan cantik nasib baik2 je walau perangai lahanat membirah..
So ini lah masanyaa iols nak tgok prmpuan cantik bertudung yg bitch merana hidup..its fun to me to see..giteww..
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 07:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasa puas tgok tok vida punya bebelan….kenapa lah marissa buat mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 08:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Lama2 tengok berita marisa ni rasa dia pun sekufu kot dgn laki nya. Sesama takde education, sesama penunggang, sesama jalang, ok la kan neti boleh move on next story
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 08:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Patut arituh suruh si kacak masuk minang. Kalau tau marissa gigih nak kawin awal
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by delia3003 at 9-2-2024 08:11 PM

Rugi la muka cantik, muda tapi jadi penyondol, laki budak2 takde duit pulak tu. Anak kazak muka tak lawa tu pun tau sondol laki ada duit, tak kisah la orang kata kedekut ke apa.

Sangat la tak cerdik, sia2 je usia muda muka cantik
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku rasa terganggu sangat tengok bibir tokbida
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
kadang2 budak2 yg merenyam ni slagi tak merasa slagi tu teringin..nanti bila dah lama baru menyesal..biar la dia nak merasa perasaan menyesal tu tak sekarang nanti2 mesti ada..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-2-2024 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Cik B nnti nikah dgn yg kaya juga ke atau yg mcm laki dania? atau Cik B tak kawin langsung? Rase Cik B tak kan berani belakangkan mak dia sbb mak dia adalah sumber duit dia.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 09:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Yaya04 replied at 9-2-2024 08:30 PM
Cik B nnti nikah dgn yg kaya juga ke atau yg mcm laki dania? atau Cik B tak kawin langsung? Rase Cik ...

Cik B walau nmpk cm bodo2 alang gitu, tp iols rasa dia jenis cerdik & matang dalam percakapan dan buat keputusan.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 09:25 PM | Show all posts
irvene replied at 9-2-2024 07:16 PM
diam je lah vida. tkot esok2 jadi dkt ank ko pulak. kn cikbik kawen dgn fomfuan fuhhh.

Ni lah Melesia, org lain punya hal, org lain plak yg ikut cmpur. Lgi bgus diamkn diri & xyah jdi juri utk family org lain, better jga diri sndri, lgi bgus
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Markisah ni sama jer dgn tokvida zaman muda dulu. Nikah dgn ntah sapa2 1st husband nya. 2nd & 3rd husband pon semekin gak. Iqbal tu jer la yg kaya. Tapi takpe, bole je ikut jejak tokvida yg sering mencari cinta..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

22-4-2024 04:26 AM GMT+8 , Processed in 0.297305 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list