CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: CARI-HBZ

Asam Pedas Ikan Puyu Musim Hujan

[Copy link]
Post time 31-10-2023 08:41 AM | Show all posts
Mamason replied at 30-10-2023 11:14 AM
Aaaminnn Ya Rabbal Al Aminn... ate ikan puyu je ke?  Ikan sepat pun sedap komeee wehhhh hahaha

Ikan sepat kering kat sini banyak mama.
6 ketoi lima hinggit beso jugek ler

apa yang dilla buat selalu kan
goren gareng passtu potong bwg besso + cili api+ Pati kuib ayam
pastu tumiskan bwg segala ngan cili api masukkan Ikan sepat tadi baru letak
kiub pati ayam tu bagi hancor. Angkat cepat cepat sementara masih basah. Jgn goren kering sgt
nanti tak berapa sedap. Lps tu apa jadiiii
Makan nasi bertambah komerrrr, sanggup
tu teman jarang buat bila Terhinggin je. sbb tak sggup ler bab tambah berpinggan2. sbb sedap sgt Komer!
tak caya, try
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-11-2023 01:46 PM | Show all posts
dilaOHdila replied at 31-10-2023 08:41 AM
Ikan sepat kering kat sini banyak mama.
6 ketoi lima hinggit beso jugek ler

Adusssss menu macam ni kome, kita buat time sahur... hahahahaha menambah laa makan waktu dinihari tu kome wehh.. mate ngantuk terus celik   Kat sini payah nak jumpe sepat kering kome... Teman kena blk Peghak juge le mencari.  Nanti nak blk juge ni hujung tahun. Nak beli stock siap2 nyambut pose.. hehehe Alang2 nak suruh kakak buat ikan pekasam siap2... Teman tak boleh makan ikan pekasam jual sini or org buat... mcm xkena tekak teman.  kakak teman buat juge lee yang sedap... hehehe

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2023 10:42 AM | Show all posts
Mamason replied at 1-11-2023 01:46 PM
Adusssss menu macam ni kome, kita buat time sahur... hahahahaha menambah laa makan waktu dinihari  ...

Mohler kita pakat ramei2 masak ikan puyu/sepat komer
tepek sini nanti teman bagi kacang kacang
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2023 01:26 PM | Show all posts
dilaOHdila replied at 2-11-2023 10:42 AM
Mohler kita pakat ramei2 masak ikan puyu/sepat komer
tepek sini nanti teman bagi kacang kacang{:1_ ...

Hahahah boleh2 nanti teman share yek
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: ExploRasa


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-5-2024 03:38 AM GMT+8 , Processed in 0.075412 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list