Selaras dengan usaha kerajaan dalam membantu meringankan kos sara hidup rakyat, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) menggalakkan lebih banyak pasar raya menyertai Kempen Penurunan Harga (KPH). Menurut Timbalan Menterinya Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah, sejak KPH dilancarkan di seluruh negara serentak pada 1 Mac lepas, ia telah banyak membantu dalam merancakkan aktiviti perdagangan domestik sekali gus meringankan beban kos sara hidup rakyat. Sehingga kini, kempen ini telah disertai 63 syarikat antaranya Econsave Cash and Carry, Giant, Tesco, AEON Big, The Store yang turut melibatkan 2,935 cawangan pasar raya di seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak dengan lebih 900,000 produk, tambah beliau.
Kempen itu adalah selama tiga bulan, yang bermula 1 Disember lepas sehingga 29 Februari tahun hadapan.- CARI Infonet sumber berita : bernama.com/
|
20
Bagus |
32
Marah |
21
Terkejut |
26
Sedih |
32
Lawak |
20
Bosan |
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
ADVERTISEMENT