Populariti lagu 'I Am Me' nyanyian Datuk Seri Vida memang meletup habis dengan 100 juta tontonan di Youtube dalam masa tiga bulan.
“Apa saya katakan saya akan lakukan! Insya-Allah dengan populariti lagu ini dan promosi berterusan pasti dapat mencapai angka berkenaan. “Strategi saya bukan hanya untuk peminat dan pendengar tempatan sahaja sebaliknya kita mahu melangkau ke luar negara,” katanya kepada mStar Online. Baru-baru ini telah diadakan majlis pelancaran muzik videonya yang diarahkan oleh Ghaz Abu Bakar di Red Box Pavilion. Paling gempak bila Datuk Vida datang memandu sendiri Lamborghini miliknya ke Pavilion dengan berpakaian seperti baju tidur tapi dipenuhi bulu-bulu ayam. Semuanya pink!
Katanya idea tersebut tercetus selepas lagu 'I Am Me' itu diejek dan diparodikan sebagai 'ayam'. “Perkara yang orang parodi dan ejek itu sebenarnya beri saya idea dan saya sanggup ke Thailand dan Hong Kong untuk membeli perhiasan bulu ayam yang digunakan oleh penari sebagai pelengkap gaya. “Ditambah dengan kepakaran Ghaz sebagai pengarah dia berjaya merialisasikan apa yang saya gambarkan menerusi muzik video ini," tambahnya. Muzik video yang mengangkat konsep mewah, cekal, glamor serta ranggi tersebut menelan belanja sebanyak RM1 juta dan menjalani penggambaran di kediamannya di Ipoh. Fuh, meletup Datuk Vida. Semoga semakin berjaya dalam karier nyanyian. -CARI
|
9
Bagus |
4
Marah |
6
Terkejut |
1
Sedih |
10
Lawak |
9
Bosan |
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
ADVERTISEMENT