Isnin lalu, Datuk Dr Zaininah Mohd Zain dalam satu kenyataan menafikan dakwaan seorang ejen insurans yang berang dengan HKL di atas layanan terhadap pelanggannya 'lebih teruk dari binatang' yang kini tular di media sosial.
Pengarah Hospital Kuala Lumpur (HKL) itu turut menyifatkan ia sebagai tuduhan palsu dan telah mencemarkan imej hospital tersebut. Memetik laporan mStar, menerusi satu kenyataan media yang dikeluarkan hari ini, Prudential Assurance Malaysia Berhad (PAMB) kesal dengan dakwaan yang dibuat seorang ejen di bawah agensinya sambil memberi jaminan kepada HKL dan orang ramai bahawa kenyataan yang dibuat itu tidak mencerminkan nilai dan kualiti dalam penyampaian perkhidmatan syarikat terbabit. “Kita telah memulakan siasatan dan akan memastikan proses yang sepatutnya diikuti sebelum mengambil tindakan yang sewajarnya.”
Sehubungan itu, PAMB memaklumkan pihaknya telah menghantar surat kepada HKL bagi membuat permohonan maaf berhubung perkara yang berlaku dan telah mengambil tindakan segera untuk memadamkan ‘posting’ yang dibuat oleh ejen berkenaan.- CARI |
14
Bagus |
20
Marah |
18
Terkejut |
16
Sedih |
19
Lawak |
13
Bosan |
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
mopdido replied at 25-10-2017 08:14 PM
Anak Dr zaininah ni kawan sekelas dulu..rindu kegebuan budak tu
Untuk tak ot, ejen insu ...
prettyuglybabe replied at 25-10-2017 11:36 PM
dulu bos aku pernah cakap..
manusia yang paling kita jangan percaya:
1. (terlupa sapa)
najib888 replied at 26-10-2017 01:25 AM
Hahahaha Padan muka hang..sembang kemas. Saheh prudential warning hang tak pun hold lesen..
Agen ...
ADVERTISEMENT