CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Wajah Datin Shahida Dipersoal Netizen?-"Kenapa Muka Dulu Tak Sama Macam Sekarang"

15-5-2024 10:37 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 7262| Komen: 39

Description: Perkongsian isteri kepada usahawan kosmetik sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri, iaitu Datin Seri Shahida mencetuskan pelbagai reaksi netizen di media sosial.


Perkongsian isteri kepada usahawan kosmetik sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri, iaitu Datin Seri Shahida mencetuskan pelbagai reaksi netizen di media sosial.

Datin Shahida menerusi hantaran di Instagram, dilihat memuatnaik beberapa fotonya bersama suami serta menitipkan rasa syukur dengan perkahwinan yang didirikan selama 17 tahun biarpun didatangi pelbagai ujian.

“17 tahun dah. Macam-macam ujian dugaan. Alhamdulillah jodoh masih panjang

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jihyomelly 15-5-2024 10:42 PM
like mader in law like doter in law..sama bengkak…mesti cucuk kat klinik yg sama
Quote Carcosa 15-5-2024 10:45 PM
Si bongok mana yg tanya tu??
Duduk bawah tempurung ke dek? Ke sesat dlm gua??
Sah2 la si villagey satu keluarga ni buat mukaaaa.
Haiyooooo, cocok, tau cocok??
Lagi mau nanyak.
Quote Whitney72 15-5-2024 10:47 PM
Carcosa replied at 15-5-2024 10:45 PM
Si bongok mana yg tanya tu??
Duduk bawah tempurung ke dek? Ke sesat dlm gua??
Sah2 la si villagey sa ...

Yg nanyak tu nk provoke...saja nk tgk kejujuran dia jwb soalan tu...rupa rupanya membohong jugak
Quote mawarika 15-5-2024 10:52 PM
Dia ni cepat melenting. Dia block aku masa tika dulu siap ckp akü fitnah lg pasal muka dia.. ajeee gilerrrr.. kuat merempan. Tak reti Beza org bergurau atau menfitnah.
Quote Carcosa 15-5-2024 10:54 PM
Laki, bini, sama je typo.
Keluarga budak2 class blkg. Siannnn.
Quote naina 16-5-2024 12:31 AM
Memanglah tak sama
Beza 20 tahun kot
Makin tua dah beranak pinak banyak
Mana mungkin sama
Quote L.U.S.M 16-5-2024 01:30 AM
Sekarang dh serupa kak ton kan
Macam bapok xsiap!Hahahaha
Quote sayurmayur88 16-5-2024 07:30 AM
mmg lah tak sama kot, faktor usia , pastu dia dh berapa kali beranak..
Quote kimimo 16-5-2024 08:13 AM
uollss yang tanya tu uolls vampire ke? muka tak berubah2 dari muda sampai tua? kurus tak tembam2? iollss tgk muka sheollss biasa je nak kata hidung makin tinggi pon tidak, dagu makin runcing pon tidak
Quote makton 16-5-2024 08:18 AM
cara bercakap pun aku tgk dah lain. cakap laju2 bergulung2 lidahnya mcm toklaki dia gak.
Quote Burong_Hantuk 16-5-2024 08:35 AM
daripada lakinya yg sotong sampai lerr ke mom in law memang buat muka
Quote ardent91 16-5-2024 08:37 AM
ler, korg kat cni pown muka korg same je ke 20-30 taun yg lepas dgan skrg??
Quote anony-mous 16-5-2024 08:39 AM
naina replied at 16-5-2024 12:31 AM
Memanglah tak sama
Beza 20 tahun kot
Makin tua dah beranak pinak banyak

Itu le pasal. Muka alip laki dia pon ada lain skit. Prempuan lg cpt nmpk berubah lg2 beranak ramai. Walaupon ada cm bengkak2, tp gmbar dia letak tu xde la ketara bengkak

Awat dia xjwab komen mcm laki dia
Quote vanillaninja 16-5-2024 08:51 AM
Tak nampak beza sangat pun chuols. Dulu nampak muda, sekarang nampak berusia + makeup. Tang mana bengkaknya? Dagu tajam? Hidung mancung?
Quote laksmanabentan 16-5-2024 08:54 AM
skrg nampak muka berduit aja laaa... flawlesss gitu....
ada duit buat perawataann..
Quote MistrezHermanaz 16-5-2024 09:19 AM
tertgk video open house depa ni..ada syarifah zarina , ayu damit nyanyi..ayu tu preggy ke, muncit semcm
Quote Shayang 16-5-2024 09:32 AM
Sama je cuma beza satu muda satu lagi dah berumur
Quote Gorgos 16-5-2024 10:03 AM
Carcosa replied at 15-5-2024 10:45 PM
Si bongok mana yg tanya tu??
Duduk bawah tempurung ke dek? Ke sesat dlm gua??
Sah2 la si villagey sa ...

Bagus jgk dia tanya kalau tidak netizen ni pilih bulu.
Quote Gorgos 16-5-2024 10:06 AM
Muka sembab kan..sama dgn mil. Dorang ni perasan doranglah paling pandai serba serbi dan sihat belaka. Dah beberapa kali keluar berita nak cerai tapi takde pun. Podah!

Lihat semua komen(39)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-5-2024 05:56 AM GMT+8 , Processed in 0.159387 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top