|
Ingin menjemput forumers di BOD ini untuk menyertai treasure hunt - De'Pirates of Pangkor Hunt 2012
EQUIP MANAGEMENT akan menganjurkan satu pencarian harta karun - Treasure Hunt, khusus untuk semua penggiat rekreasi dan peminat sukan di Malaysia ini. Objektif penganjuran adalah untuk mengeratkan silatulrahim dan juga mencungkil serta mencabar ketahanan mental anda semua!
Awas para Hunters! Andalah sasaran kami. Adakah anda cukup berani?
SASARAN PESERTA
> Terbuka kepada semua warga malaysia.
> Terbuka kepada penggiat rekreasi dan amatuer hunters.
> Individu dan berkeluarga juga digalakkan.
> Kanak-kanak BERUMUR 7-12 TAHUN SAHAJA DIGALAKKAN MENGIKUTI.
DAN WAJIB bersama penjaga.
LOKASI PERMAINAN
- Flag-Off : Kuala Lumpur
- Last Point : Pulau Pangkor, PERAK.
RINGKASAN TENTATIF
* LOKASI TAKLIMAT dan MULA AKAN DIBERITAHU..
JUMAAT (13 JAN 2012)
19:30 MLM - Kedatangan wakil peserta setiap kenderaan.
20:30 MLM - Taklimat penuh permainan hunt dan penyerahan cenderamata
10:00 MLM - Bersurai.
SABTU (14 JAN 2012)
06:30 PG - KAUNTER PENDAFTARAN KENDERAAN DI BUKA.
07:30 PG - Taklimat keselamatan setiap kenderaan sebelum Flag-off
07:50 PG - FLAG OFF SEMUA KENDERAAN.. " SEMOGA BERJAYA KE PANGKOR"
3:00 PTG - Kaunter penyerahan JAWAPAN dibuka
8:00 MLM - Majlis Makan Malam + Penyampaian HADIAH + Penerangan JAWAPAN.
11:00 MLM - TAMAT dan BEBAS semua.. yeee..boleh g makan seefood
DRESS CODE DINNER : "Pirates"
AHAD (15 JAN 2012)
07:30 PG - SARAPAN bersama Di RESORT.
08.00 PG - ACARA BEBAS
12.00 PG - CHECK OUT.
03:00 PTG - BERKUMPUL DI JETI LUMUT untuk KONVOI BALIK KL.. *tidak wajib.
08:00 MLM - TIBA di KL..
*KONVOI MASA BALIK akan MELALUI LEBUHRAYA PLUS..mau elak jem ehehehe..
OBJEKTIF DAN MATLAMAT PENGANJUR
i. Untuk mempromosikan acara permainan treasure hunt kepada semua pengiat rekreasi di Malaysia.
ii. Mempromosikan produk-produk yang ada sekitar perjalanan.
iii. Memperkenalkan tempat-tempat pelancongan di Malaysia.
iv. Mengeratkan silaturahim seluruh warga rekreasi di Malaysia
v. Untuk menaiktaraf acara ini ke tahap antarabangsa serta menjadi acara tahunan
vi. Mempromosi acara yang mencabar dan menguji ketahanan mental
KONSEP PERMAINAN
i. Kilometer sektor dan mengunakan tulip (Peta hunt)
ii. Menggunakan kenderaan bermotor (kecuali motorsikal)
iii. Setiap kenderaan MINIMUM 2 peserta (dewasa) dan MAKSIMUM 4 peserta (dewasa) sahaja.
BAYARAN
RM180.00/seorang dewasa. Manakala RM90.00/seorang *kanak-kanak.
*kanak-kanak berusia 7-12 tahun.
APA YANG ANDA DAPAT
1. Penginapan + makan dan minum selama 2 hari 1 mlm
2.. T-shirt event + tag peserta + doorgift
4. Sijil penyertaan + Hadiah pemenang
4. Kawan-kawan & kenalan baru
5. Pengalaman hebat yang tidak ada di jual di downtown Danau Kota!
* HADIAH PEMENANG MERUPAKAN WANG TUNAI RM2000.00 keseluruhan.
1 price - RM: 1000.00
2 price - RM: 600.00
3 price - RM: 400.00
* Hadiah sampingan yg lain turut disediakan.
*Kos yang tidak termasuk dalam bayaran ialah:
- minyak kenderaan/petrol
- parking di Jeti Lumut
- tiket feri
- tambang teksi PINK di Pangkor
LAIN-LAIN
- Penyertaan MAKSIMUM 140 orang.
- Pendaftaran berdasarkan SIAPA CEPAT DIA DAPAT
BORANG PENYERTAAN AKAN DI PAMERKAN DALAM MASA TERDEKAT. SILA RANCANG CUTI ANDA!
- tarikh tutup penyertaan adalah : 15hb DISEMBER 2011.
HUBUNGI
Pertanyaan/info lanjut hubungi :
Azlishah@tojen - 019 3028895 (Race Director)
AttOkz - 012 2488664 (Race Course Coordinator)
email : [email protected]
portal : [url]www.equipmanagement.wordpress.com [/url]
fb event : https://www.facebook.com/events/ ... ts/276834439003877/ [/url]
ANDA MEMANG COOL JIKA SUDAH TERUJA DENGAN AKTIVITI INI!
|
Rate
-
1
View Rating Log
-
|
|
|
|
|
|
|
Minggu ni ada KFCRapid Hunt. |
|
|
|
|
|
|
|
Minggu ni ada KFCRapid Hunt. |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 3# attokz
ada link ke ? kekadang forumer sini malu2 nk balas. kebanyakkan SR aje.. |
|
|
|
|
|
|
| |
|