CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 4632|Reply: 26

Selebriti Mengaku Buat Seks Dengan 236 Lelaki, Catat Semua Nama Sebagai Kenang-Kenangan

[Copy link]
Post time 14-11-2023 09:41 AM | Show all posts |Read mode
Seorang selebriti media sosial dari Indonesia menjadi bualan hangat selepas membuat satu pengakuan berani.


Wanita yang dikenali sebagai Siskaeee itu mengaku telah tidur dengan lebih 200 lelaki sepanjang hidupnya.




Foto: Gempak




"Itu (jumlah 200) sebelum saya masuk penjara. Sekarang mungkin sudah 216,” kata Siskaeee saat berbincang dengan Nikita Mirzani dalam YouTube Nexera Entertainment seperti dipetik Jawapost.


Siskaeee juga mengaku sangat menyukai aktiviti seks. Dan kerana minat terhadap aktiviti tersebut dia mencatat semua nama lelaki yang pernah melakukan hubungan seks dengannya
.
“Semuanya saya catat nama mereka buat kenang-kenangan,” katanya lagi.


Dia juga menjawab pertanyaan Nikita yang ingin tahu identiti lelaki yang pernah melakukan hubungan seks dengannya.


Antara mereka ada dalam kalangan selebriti, namun kata Siskaee atas perjanjian yang dibuat dia tidak boleh mendedahkan nama mereka.


"Ada Bu. Jangan Bu. Saya sudah berjanji sama beliau (tidak akan beri tahu orang lain),” ujar Siskaeee.


Demi menjaga kesihatannya, Siskaee memberitahu melakukan pemeriksaan setiap tiga bulan selain hanya mahu melakukan hubungan seks menggunakan kondom.


Sebelum ini nama Siskaee menjadi hangat selepas sering membuat konten berbaur lucah termasuk menayang buah dadanya di Instagram. Dia juga pernah terlibat dalam karya porno sebelum ditangkap pihak berkuasa. -
CARI
Sumber: Gempak

Related collections:

  • · Info|Threads: 2, Subscribe: 0
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-11-2023 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Laris terhangat di pasaran!!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 10:09 AM | Show all posts
kisah pelacur pun nak di angkat?
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 10:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Sex percuma ke berbayar? Kalau berbayar, mengaku je kerja jadi pelacur...
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 04:52 PM | Show all posts
Harapkan aset je laa padu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Nama dh dkt2 dgn@kakikuDibibirmu
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 14-11-2023 05:57 PM | Show all posts
kuat makan jamu kot, tu yg napsu mengalahkan kuda betina.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 06:06 PM | Show all posts
Bagi pengamal seks bebas 200 tu sikit.

Kalau pelacur itu kategori sendu, macam jual nasi lemak sehari laku sebungkus kot.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-11-2023 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau minah ni nak buat thesis dah ckup sample dah ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia biasa2 je mcm TKI yg kerja di kilang2 mahupun dirumah org.

Nampaknya pencuri brokoli tu lagi menang tang rupa.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu Lindsay Lohan pun ada list. Habis semua nama terkeluar
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
dani-rox replied at 14-11-2023 05:57 PM
kuat makan jamu kot, tu yg napsu mengalahkan kuda betina.

Harap2 mana yg dha prnah tidur ngn dia ni elok wat pemeriksaan.
Dah 200 org kot, korang patut terkejut laa
Libido dia ni tinggi tp awat tak kawen jaa ke sbb tak syok plak kalau kawen takleh rasa mcm2 perisa dan saiz.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
i pernah tgk rancangan lebih kurg tnya psl gini jgk kt yg nama mukherjee pemakan babi tu..kalau xsilap dia ckp pernah dlm sehari dia make love ngan dua ke tiga elaki yg berbeza..seramm dgr..pastu dia tnya kt pengacara tu pulak..i rasa pengacara tu jwb dia pnh ngn dua lelaki je dlm satu hari..pg ngan A..mlm ngn B..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 06:52 PM | Show all posts
Suchi replied at 14-11-2023 06:43 PM
Harap2 mana yg dha prnah tidur ngn dia ni elok wat pemeriksaan.
Dah 200 org kot, korang patut terk ...

eeww... kheenn??
entah2, mcm kat UK dan Thailand, minah tu perkenalkan super strain gonorrhea tapi Indon variant
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 06:52 PM | Show all posts
muka hanjeng cmni pun nk gempak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 06:57 PM | Show all posts
Suchi replied at 14-11-2023 06:43 PM
Harap2 mana yg dha prnah tidur ngn dia ni elok wat pemeriksaan.
Dah 200 org kot, korang patut terk ...

jenis libido tinggi mcm ni buat naya kat suami dia je,
jenis suka merasa batang banyak susah nk setia walaupun bersuamikan afrika,
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-11-2023 08:10 PM From the mobile phone | Show all posts
edayildiz replied at 14-11-2023 06:48 PM
i pernah tgk rancangan lebih kurg tnya psl gini jgk kt yg nama mukherjee pemakan babi tu..kalau xsil ...

Ko diy sehari 3 kali minus hari datang piyed....lagi hebat kheun? Tak payah berlaki pung....

Kahkahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 08:10 PM From the mobile phone | Show all posts
copy_paste replied at 14-11-2023 06:57 PM
jenis libido tinggi mcm ni buat naya kat suami dia je,
jenis suka merasa batang banyak susah nk s ...

greentea tersenyum kerek....

Kahkahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Decaffeinated replied at 14-11-2023 06:06 PM
Bagi pengamal seks bebas 200 tu sikit.

Kalau pelacur itu kategori sendu, macam jual nasi lemak seha ...

Ko dah minus offf kitaran hari hari pepekz berdarah ?

Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2023 09:33 PM From the mobile phone | Show all posts
ipan pegi gaza ke? tak nmpk plak dia tred gini...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 182368 Replies : 3103
BERENANG LAUTAN MERAH, HARAPKAN HASIL BERBEZA...
kruzamanBERENANG LAUTAN MERAH, HARAPKAN HASIL BE
Views : 11271 Replies : 19
Ada pramugari dan pramugara terpaksa berkongsi bilik, termasuk ‘tidur’ bersama juruterbang..Video klip “Darkside Pramugari” cemarkan imej kru kabin – NUFAM.Akan buat laporan pulis
YgBenarAda pramugari dan pramugara terpaksa ber
Views : 55926 Replies : 142
Takut kena tembak? Takut kena culik? Takut kena sepak? Tanya Kim Pan-gon Apa Dia Maksudkan Dengan Bahaya – TMJ
YgBenarTakut kena tembak? Takut kena culik? Tak
Views : 28736 Replies : 97
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 21117 Replies : 44
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 91957 Replies : 819
Bantah penjualan saham MAHB kepada BlackRock, Aktivis M Mythreyar teruskan mogok lapar lebih 80 jam
YgBenarBantah penjualan saham MAHB kepada Black
Views : 10899 Replies : 1
Al-Kisah Tok Janggut Gerik, Perak.
chaconAl-Kisah Tok Janggut Gerik, Perak.
Views : 4170 Replies : 4
Wan Ahmad Fayhsal digantung enam bulan daripada hadir sidang Dewan Rakyat. Sejurus keputusan penggantungan, semua Ahli Parlimen blok pembangkang bangun membaca doa qunut nazillah
mojarean_XWan Ahmad Fayhsal digantung enam bulan d
Views : 25862 Replies : 13
Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
fadz84Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
Views : 38311 Replies : 300

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-7-2024 04:40 AM GMT+8 , Processed in 0.068293 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list