CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 8184|Reply: 15

Lelaki kalau tengok perempuan, dia tengok ape dulu? Jujur

[Copy link]
Post time 12-5-2024 06:49 PM | Show all posts |Read mode


Lelaki kalau tengok perempuan, dia tengok ape dulu? Jujur



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-5-2024 11:29 AM | Show all posts
tengok muka dulu, baru tetek
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2024 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by lightheaded67 at 20-5-2024 10:04 AM

duit. sbb acik lelaki juga perlu duit (jgn marah a sembang bodo bodo, mana maunye topik rilek rilek, nk sembang feeling clever kan). ade tgk hritu acik kaunselor (self claim) kabo yg standard setting donia, omfempuan adelah prey, acik lelaki adelah predator. jadi acik acik pempuan yg fefeeling menundukkan lelaki, adelah poyo. org dulu kira clever le juga, sedar keadaan ini, so sama ada buat cara kanan (slamatkn diri sndiri/lari/cau) atau cara kiri acik jin seher. sekian kesian
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2024 11:10 AM | Show all posts
Muka dulu, pastu baru body dia..
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2024 01:32 PM | Show all posts
Tengok atas dengan belakang baru muka
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2024 09:56 AM | Show all posts
ifanonline replied at 17-5-2024 11:29 AM
tengok muka dulu, baru tetek

yeahh same hahaha
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 28-5-2024 10:20 AM | Show all posts

sebab zaman skrg ni ramai wanita muka huduh, tapi tetek besar...but still laki tak berkenan
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2024 10:22 AM | Show all posts
bagi aku, sophia ni cantik dan tidak memerlukan tetek besar pun...kalau besar, memang bonus...tapi kena ingat, adakah dia berakal?

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-5-2024 10:49 AM | Show all posts
woman with brain are the most sexy....
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2024 11:22 AM | Show all posts
ifanonline replied at 28-5-2024 10:22 AM
bagi aku, sophia ni cantik dan tidak memerlukan tetek besar pun...kalau besar, memang bonus...tapi k ...

xde masalah boleh pump selalu bagi besar hehehhe,
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2024 12:15 PM | Show all posts
copy_paste replied at 28-5-2024 11:22 AM
xde masalah boleh pump selalu bagi besar hehehhe,

wanita apabila sudah kawin, automatik tetek jadi besar...sebab hari2 kena ramas
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2024 02:56 PM | Show all posts
ifanonline replied at 28-5-2024 12:15 PM
wanita apabila sudah kawin, automatik tetek jadi besar...sebab hari2 kena ramas

ye betul,kena ramas kena isap hari2 ,tp sebenarnya dari sebelum kawin lagi dah kena ramas hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2024 03:04 PM | Show all posts
copy_paste replied at 28-5-2024 02:56 PM
ye betul,kena ramas kena isap hari2 ,tp sebenarnya dari sebelum kawin lagi dah kena ramas hehehe

muda dah layut sebab kena ramas
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2024 08:52 AM | Show all posts
ifanonline replied at 28-5-2024 03:04 PM
muda dah layut sebab kena ramas

jgn ramas kuat2,kena lembut2 baru la akan membesar,

Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2024 10:19 AM | Show all posts
copy_paste replied at 29-5-2024 08:52 AM
jgn ramas kuat2,kena lembut2 baru la akan membesar,

ya setuju dgn pandangan tuan pengerusi majlis
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2024 03:05 PM | Show all posts
ifanonline replied at 29-5-2024 10:19 AM
ya setuju dgn pandangan tuan pengerusi majlis

rajin ramas akan buat byk susu nt hehehe utk anak juga
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-6-2024 11:54 PM GMT+8 , Processed in 0.067943 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list