View: 38627|Reply: 324
|
Isteri Fizo Omar, Mawar Sindir Customer Di Dalam Facebook?
[Copy link]
|
|
KL, 13 MEI 2014: Rasanya ini bukan pertama kali Murai Batu dengar cerita pasal admin Mawar Fareeda Fanpage dikatakan kurang ajar dan suka menyindir pelanggannya kerana sebelum ini pernah juga terjadi dan Mawar pernah minta maaf kerana komen yang diberikan itu bukan datang dari dia.
Tapi baru-baru ini, Murai Batu terima satu kiriman mesej dari seorang pelanggan dan peminat Mawar dan tudungnya mengenai sikap yang kurang ajar admin Mawar Fareed Fanpage seolah-olah mahu menyindir pelanggan di dalam akauan Facebook tersebut.
Dalam komen tersebut, pelanggannya mengadu tag jenama Fareeda sering terkeluar walaupun baru pertama kali memakainya, namun dibidas oleh admin akaun tersebut dengan menyindir seperti tidak percaya dengan masalah pelanggannya itu dan memberitahu jika dikikis dengan pisau pun tak mungkin tag mereka terkeluar.
Wah nampaknya, admin Mawar duta produk Fareeda ini tidak serik lagi setelah beberapa kali ditegur dan sikapnya itu dianggap tidak menghormati hati dan perasaan pelanggan.
Entah lah, Murai Batu rasa dalam situasi ini admin Fareeda harus lebih bersabar melayan pelanggan kerana bak kata pepatah mat saleh, "customer always right"bukan?
MuraiBatu: Meriah juga parti H Live! semalam.
Credits: murai.com.my
|
|
|
|
|
|
|
|
cari pasal lagi hahaha
tak learnt a lesson ke depa ni |
|
|
|
|
|
|
|
kuang hajo benor admin hat duk menjawab tu...xleh ke jawab elok2... |
|
|
|
|
|
|
|
mesti pembeli ni beli hat tipu ni |
|
|
|
|
|
|
|
sombong btl admin fareedah ni..jwpan macam lah xada satu pun produk dia yg ada cacat cela skit pun... |
|
|
|
|
|
|
|
Tudungku cepat reput. Huhu
Dr x fareeda
|
|
|
|
|
|
|
|
admin ni makan gaji buta ke apa teruk sgt tu takde skill PR langsung |
|
|
|
|
|
|
|
tajuk gempak betul, padahal admin fb tu
apapun, siapa pun admin page tu kena lebih berhemah sikit, kalau tak sabar, takyah jadi admin page lebih bagus. |
|
|
|
|
|
|
|
mawar & kaum kerabat paridah ni tak de nak skolahkan balik admin2 diorang ni ke?
cara jawab macam nak mintak penampor kokedai je kekdahnya!
jual tudung mahal smpai beribu2 hengget.
tapi nak menjawab soklan cust sgt la low class.... |
|
|
|
|
|
|
|
inilah yg terjadi bila org tak berilmu berbisnes. tak abis2 meroyan. nampak sgt la tudung paritdah tak berkualiti kan. harapkan harga berdentum. sian macit PPRT yg beli tudung ni. |
|
|
|
|
|
|
|
bajet bagus minah celaka nih |
|
|
|
|
|
|
|
nasib baik aku tak pernah menyumbang sesen pun ke paridah ni.
sombong melangit depa ni! tunggu sok lusa Allah tarik balik smua rezeki kau, baru tahu! |
|
|
|
|
|
|
|
Kat mana sindirannya? Over sensitip kah cik laila tuh? |
|
|
|
|
|
|
|
kalo macam ni punye sombong.....aku harap bisnes die melingkup
|
|
|
|
|
|
|
|
wah wahh... tak boleh la ade komplen sikit... trus bash si pengadu.... tak leh ke jawab elok2... |
|
|
|
|
|
|
|
Mawar jgak yg kene .. xpe kejap lagi abe fizo bekap. Tggu saja la kenyataan dari abe fizo yee. |
|
|
|
|
|
|
|
Kalaudgn kwn2 bolehla reply mcm tu...
tp dlm konteks biznes nak jwb dgn customer bukan mcm tu kut ... |
|
|
|
|
|
|
|
kurang ajarnya. untung byk2 tu sila bagi training sikit kt customer service team tu....kalau tak mampu atau kedekut bagi training, takyah nak berFB bagai
|
|
|
|
|
|
|
|
Rasa mcm mawar sendiri je yg jawab...tgk bhasa dah tau,
Cer tgk cra komunikasi dia kt tv masa live nikah, kan nampak xbrapa dr segi pr. Last edited by SUHA on 14-5-2014 03:15 PM
|
|
|
|
|
|
|
| |
|