View: 5605|Reply: 38
|
[Jenayah]
watson kena serang balas
[Copy link]
|
|
susah nk kata, x buat mcm ni nanti sng dicuri... |
|
|
|
|
|
|
|
bodo nya watson nih... ke hulu ke hilir cop org 'provoke'. apa ke susah sgt nak mengakui kesilapan pastuh mintak maap.
bole plak pandang ringan dgn safety seal ubat2an. tak belajar dr kisah Tylenol murders kot. |
|
|
|
|
|
|
|
tak beretika betoi cara jawab nya......macam bebudak sekolah main twitter je...patutnya jawapan kene la profesional sikit |
|
|
|
|
|
|
|
Pprt sgttt jwb mcm tu....third world gaduh balik dgn customer |
|
|
|
|
|
|
|
Aku ingat admin tudung pareeda jer pprt |
|
|
|
|
|
|
|
tataw nak stand belah mana.. |
|
|
|
|
|
|
|
Waaa, ada nada emotional pada cara watsons menjawab. Dari dia sibuk melayan jawab ngn adam winters, baik dia jawab secara professional |
|
|
|
|
|
|
|
Nak buat camner dah mentality 3rd world, perduli apa consumer safety gitu.
|
|
|
|
|
|
|
|
RFID tag kan boleh letak luar kotak..
watson tak leh carik jalan lain ke selain nak masuk cip tu dalam kotak. |
|
|
|
|
|
|
|
Immature sgt reply watsonmalaysia tu.. nampk sgt perangai ummah pprt yg suka gaduh. |
|
|
|
|
|
|
|
Provoking?
Memang bangang sungguh orang Watson yang reply tu...tak professional langsung!
At least terangkanlah kenapa jadi macamtu dan minta maaf dari merapu tuduh customer macam tu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ini mesti jenis tak pernah beli barang atau kalau beli barang ..terima aje eventho dah expired atau rosak ...
Sebabnya dah diajar supaya terima saja dan jangan complaint |
|
|
|
|
|
|
|
kekdg pelanggan pun pprt jugak. hari tu aku penah ternampak perempuan tua yg bangsanye dirahsiakan tp aku agak korg pun boleh tau kot, bukak kotak olay pastu sapu skit kt tgn nk test. pastu bukan nk beli pun. |
|
|
|
|
|
|
|
dah lama x shoping kat watson.
prefer guardian sbb selalu buat offer. |
|
|
|
|
|
|
|
not professional at all.. ingat senang jadi Admin..customer complaint itu ini..memekak mcm2.. kalau you as an admin easily butthurt, memang jadi mcm nie.. bleh bergaduh dengan customer dekat online.. |
|
|
|
|
|
|
|
teringat kes Paradigm mall..the 'magic' lift.. again, another sample of poor response from the social media admin..
|
|
|
|
|
|
|
|
bongoknya jawapan... admin Paradigm Mall tuh baru gaduh dgn bini ke sebelum tu. kemain lg sentap menjawap customer.
|
|
|
|
|
|
|
|
mmg bodoh.. mesti tarap pmr je lulusan admin watson ni.. tak blaja ke?? broken seal tu tmsk kotak.. kalu kat OZ dh lama kena saman..
bahlol nya admin |
|
|
|
|
|
|
|
Weh x contaminate ke bukak2 seal ni
Tah jari tukang masuk chip tu ada bekas kari ke apa ke |
|
|
|
|
|
|
| |
|