Biarpun pandemik Covid-19 ini membuatkan ramai yang sudah tidak bersemangat untuk mencari kelengkapan raya dan sebagainya, namun masih ada syarikat yang mempromosikan busana mereka. Namun, bukan itu yang diperkatakan warganet, akan tetapi cara penyampaian produk tersebut kepada khalayak yang seolah-olah menyeramkan. Berkongsi di laman Twitter, pemuda ini menyatakan muzik video klip berikut agak tidak kena dengan baju dan tarian yang dibawakan. Justeru itu, rata-rata netizen menyatakan mereka tidak memahami konsep yang dibawakan oleh syarikat tersebut. Apa kena mengena muzik dan liuk lentuk yang dipersembahkan? "Iklan ni budak art je faham. Korg budak science, budak sastera, budak akaun jangan complain. Kita tak layak tahu benda benda mcm ni." Walaupun begitu, ada juga yang menyokong pembikinan video pemasaran yang kreatif ini. Tidaklah terhad pada idea lapuk setiap tahun. |
KIM.K replied at 16-4-2020 10:59 AM
Ko tengoklah nanti keluar parodi ngan tiktok
ninjago replied at 16-4-2020 01:33 PM
hahaha.. expected la sis. ramai warganet yg tgh free musim2 pkp nie.
sharlenetexas: Macam ritual menyembah alam
234126 replied at 16-4-2020 02:44 PM
Anaabu ni memang selalu pelik-pelik konon nak lain dari lain sometimes mcm trying too hard. iol pern ...
manjalara_01 replied at 16-4-2020 04:54 PM
Kan? Setakat komen kreatif ke kontemporari tu semua BS..
Come on la guys , use your God gifted ...
ADVERTISEMENT