|
abis dah safina... highest seeded lady yg upset so far... attend tak press conf nanti?? |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 62# honey_jelly
itulah pasal... suku sakat monfils la tu kot |
|
|
|
|
|
|
|
yeSss kayu balak straight dah tonggek, arap2 pasni itik gembo plak tonggek...
roddick main cam hampeh, harap guna experience kat finals jer buat dia menang..
nadal kat press ckp dia nerveous, preasure tertumpu kat dia kot... |
|
|
|
|
|
|
|
Post Last Edit by Mulan at 26-5-2010 08:27
Frenchmen semua ada 19 org... skrg tinggal
Gael Monfils (13)
Julien Benneteau
Stephane Robert
E.Roger-Vasselin
Josselin Ouanna
J.Wilfried Tsonga (8)
Nicholas Mahut
David Guez
Marc Gicquel
Florent Serra
Jeremy Chardy
Gianni Mina
Mulan Post at 25-5-2010 20:24
tinggal lagi 7 |
|
|
|
|
|
|
|
My hero..vote for FedEx.. |
|
|
|
|
|
|
|
Q1: Fed, Sods, Gulbis, Monfils, Cilic
Q2: Murray, Tsonga
Q3: Djoker, Roddick, Ferrer
Q4: Nadal, Verdasco, Almagro, Ljubicic, Hewitt
Mulan Post at 21-5-2010 18:59
Q1: Serena, Henin, Sharapova, Bartoli
Q2: Jankovic, Safina, Ivanovic
Q3: Kuznetsova, Wozniacki
Q4: Dementiava, Azarenka, Venus
Mulan Post at 23-5-2010 23:05
updated...................................... |
|
|
|
|
|
|
|
kodok..bleh laa gang sama akughi..
akughi mana ek?? dok skodeng skirt wta kaa?? tarak update pon pasal abg dere dia
akughi, saja nak habaq kat hang, aku baru nak beli kasut ni..saja nak support federer...kasut nadal mahai sangat
|
|
|
|
|
|
|
|
Mina Mina Mina....
seronok tgk dia lawan ngan Nadal, tarak takut punya budak... bagus bagus....
2-6, 2-6, 2-6 tapi berpeluh gak nadal nak menang... 1st set dekat satu jam tu...... |
|
|
|
|
|
|
|
Mina Mina Mina....
seronok tgk dia lawan ngan Nadal, tarak takut punya budak... bagus bagus....
...
AnBulisia Post at 26-5-2010 10:24
ala nadal saja bagi 2 kat budak tu, kang patah semangat plak..lagipon nadal ckp dia nervous sket memandangkan dia super hot favorite |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 72# MrFed
Mana ada istilah 'bagi' dalam kamus hidup nadal, semua point adalah penting, kejar, kejar dan kejar.....
Dia treat & respect semua opponent dia...
tapi waktu si mina ni panggil trainer, nadal senyum2 dan geleng2 kepala je...
aku pun tak setuju sikap si mina tu panggil trainer, dah nak nampak macam perangai djokivic lak... sikit2 sakit perut, sikit2 injured... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 74# akughi
malam ni abg derea da main ek... nak balik awal la hari ni....
lawan sape ek...tak sempat nak tgk jadual.... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 69# Mulan
.. Djoker dah mani ke?.. aku nak tengok dia main.. belum ada kesempatan.. ah.. teruk nyer.. Serena same draw dengan Henin and Sharapova lak tu.. aduh...~ sakit nya hatiku~ |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 73# AnBulisia
:@:@.. awas sket mulut tu.. apa salah Djokovic.. dia memang injured lah.. !! ish!!! :@ |
|
|
|
|
|
|
|
Post Last Edit by honey_jelly at 26-5-2010 16:06
schedule utk hari ini..aku kopipes je..kalo alignment lari jgn marah
men's single (2nd round)
Marcel Granollers v Marcos Baghdatis | John Isner v Marco Chiudinelli | Edouard Roger-Vasselin v Tomáš Berdych | Mikhail Youzhny v Lukáš Lacko | Carsten Ball v Viktor Troicki | Guillermo García-López v Thiemo de Bakker | Fabio Fognini v Gaël Monfils | Marin Cilic v Daniel Gimeno | Leonardo Mayer v Julien Benneteau | Albert Montañés v Tobias Kamke | Taylor Dent v Robin Söderling | Andy Murray v Juan Ignacio Chela | Roger Federer v Alejandro Falla | Olivier Rochus v Julian Reister |
Stanislas Wawrinka v Andreas Beck
Josselin Ouanna vs Jo-Wilfried Tsonga
Women's singles (2nd round) Flavia Pennetta v Roberta Vinci | Stéphanie Cohen-Aloro v Li Na | Francesca Schiavone v Sophie Ferguson | Yvonne Meusburger v Maria Kirilenko | Svetlana Kuznetsova v Andrea Petkovic | Chanelle Scheepers v Gisela Dulko | Akgul Amanmuradova v Johanna Larsson | Aleksandra Wozniak v Kateryna Bondarenko | Elena Dementieva v Anabel Medina | Tathiana Garbin v Caroline Wozniacki | Alexandra Dulgheru v Timea Bacsinszky | Arantxa Parra v Venus Williams | Dominika Cibulková v Varvara Lepchenko | Ágnes Szávay v Nadia Petrova | Aravane Rezai v Angelique Kerber
Polona Hercog v Lucie Šafárová |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reply 76# 1NJ3
Djoker akan main 2nd round esok. 1st round tak tgk tapi dia menang 4setter isnin aritukan. |
|
|
|
|
|
|
|
djoker who? djokobitch?? hahahaha
semua lupa akan berdych, cilic, sood, depa ni semua kemungkinan bleh jadi dark horses,
stakat ni takdak kejutan besar...aku harap sangat banyak seeded player tonggek, biar org baru jadi champ hehehe
eh aku tak pasan...tommy haas ada main kaaaa?? |
|
|
|
|
|
|
| |
|