CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

#Ajl38: Neelofa Pencen Awal, Minta Netizen Ramal Siapa Menang - "Haha, Tahun Ini Bersara. Korang ‘Propose’ Lah."

1-3-2024 11:22 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 13494| Komen: 17

Description: Setiap tahun, selebriti dan usahawan popular Neelofa tidak pernah terlepas daripada meramal siapa juara Anugerah Juara Lagu (AJL).


Setiap tahun, selebriti dan usahawan popular Neelofa tidak pernah terlepas daripada meramal siapa juara Anugerah Juara Lagu (AJL).


Terbaharu, Neelofa tampil membalas satu ciapan yang ditulis seorang individu di aplikasi X mengenai ramalan AJL 38.

"Salam Neelofa, ramalan untuk AJL 38 tahun ini?"

"Masih menunggu (ramalan daripada Neelofa) ini."

Menjawab pertanyaan tersebut, Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor memaklumkan bahawa dirinya sudah bersara daripada berbuat demikian.


Neelofa juga berseloroh meminta wargamaya melakukan sendiri ramalan pemenang menerusi ruangan komen ciapannya itu.

"Haha, tahun ini bersara. Korang ‘propose’ lah."


Sekadar info, AJL 38 akan bersiaran langsung dari Axiata Arena, Bukit Jalil dan akan ditayang di saluran TV3, jam 9 malam, pada 3 Mac ini.

Untuk rekod, Neelofa meraih perhatian apabila ramalannya untuk melihat Aina Abdul dan Alif & The Locos mendapat tempat di Anugerah Juara Lagu ke-37 (AJL37) menjadi kenyataan apabila Aina dinobatkan sebagai juara manakala Alif & The Locos meraih tempat ketiga.

Sumber: Aplikasi X/OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote irvene 1-3-2024 11:24 AM
benda ni pun nk up. ingat dia ahli nujum ke? menyampah asyik cite dia je ada dkt forum ni. meluat!
Quote jihyomelly 1-3-2024 11:29 AM
ini bukan nujum pak belalang..ni nujum mak billie..dah berniqob tu sudah2 la duniawi tiap kali ajl nak kena tanya dia ke sapa menang..tololwer tak pernah tak merepek merapu meraban
Quote slyfynx 1-3-2024 12:21 PM
@CARI-HBZ

Mende sampah ape ko bukak ni?
Ko paham ke gosip tu ape?
Semua bod ko bukak sampah
Dapat bodo2 je gaji buta
Quote Pak.dolla 1-3-2024 12:24 PM
irvene replied at 1-3-2024 03:24 AM
benda ni pun nk up. ingat dia ahli nujum ke? menyampah asyik cite dia je ada dkt forum ni. meluat!

.
.
.
setuju...
bila citer psl dia semua sampah....
nanti gunakan anak....anak dia dh katam quran dah kot?
Quote I.K.A888990 1-3-2024 12:49 PM
knp tak up pasal inai expired dia tu..
mcm2 benda busuk baca ps inai dia
awat tak de siapa yg bukak psl lahanat npd ni aniaya org
Quote prince_marhaen 1-3-2024 02:09 PM
apabila lobenak memuja jahlop ibarat sami.....
Quote sukanyanyi 1-3-2024 02:17 PM
sebenarnya sbb tahun ni mmg samar2 sgt, tak nampak bayang sape yg paling afdal jd juara. sbb tu jah ni pon taknak teka. kalo salah, nampak mcm dah takde power, kan kan?
Quote ezacbee 1-3-2024 02:22 PM
Aku mesti teringat lopa pakai baju pink power rangers..

Quote princessmiang 1-3-2024 02:23 PM
DUNYA DUNYA DUNYA practice what you preach bitch
Quote zuriey 1-3-2024 02:24 PM
Haris mmg takkan bergambar dgn sskjp kan
Marah sungguh haris tak habis lagi
Quote dewi_rina 1-3-2024 03:16 PM
Takut salah, kang maluuuuu. Sejenis tak boleh salah
Quote Noraniza_Iblis 1-3-2024 03:21 PM
yg bertanya tu pun...
jenis hamak artis reply twitt ko ke?
gelinye laa siap tag...
Quote dewi_rina 1-3-2024 03:40 PM
noh gamba dgn kek tu, bulu mata mascara ke extension.. ke filter jah, kemain taknak kalah tak mcm org berniqob ye
Quote MadameOnion 5-3-2024 03:05 PM
hantu bungkus makin tenggelam ke dasar lautan..boleh tunggang kuda laut pulak lepas ni
Quote Lulu_717 5-3-2024 04:17 PM
dah macam sotong worldcup tu pulak ye pandai buat ramalan
Quote irvene 9-3-2024 02:30 PM
idolat sape ni? terkangkang terkoyak
Quote cikmouse 9-3-2024 06:53 PM
irvene replied at 9-3-2024 02:30 PM
idolat sape ni? terkangkang terkoyak

tgh buat taichi ker tuuu?..

Lihat semua komen(17)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

23-4-2024 05:20 AM GMT+8 , Processed in 0.104436 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top