CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

‘Alhamdulillah, Thank God Semua Berjalan Lancar…Tak Rasa Nak Pengsan’ – Maya Karin

28-2-2024 09:55 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 11154| Komen: 35

Description: Pelakon Maya Karin meluahkan rasa syukur kerana berjaya menyelesaikan tanggungjawab sebagai penyampai anugerah sebuah acara, baru-baru ini.


Pelakon Maya Karin meluahkan rasa syukur kerana berjaya menyelesaikan tanggungjawab sebagai penyampai anugerah sebuah acara, baru-baru ini.

Menerusi sebuah perkongsian di Instagram, Maya atau nama sebenarnya Maya Karin Roelcke berasa lega apabila dapat menjalankan tugas tersebut dengan lancar tanpa sebarang perkara yang tidak diingini berlaku.



"Alhamdulillah. Thank God semalam semua berjalan lancar dekat Anugerah Gempak. Tak ada rasa nak menggigil, nak pengsan ke apa. Tak ada juga nak buka kasut dan sebagainya.

"Walaupun sebenarnya saya terlajak tidur sebab penat sangat. Dari Singapura terus ke Putrajaya. Tapi semuanya berjalan lancar."


Pelakon filem ‘Pontianak Harum Sundal Malam’ itu turut berkongsi momen dia menyampaikan anugerah tersebut bersama rakan selebriti, Rozita Che Wan.

Terdahulu, pada tahun 2022, Maya Karin mendedahkan dirinya diserang ‘panic attack’ ketika ingin menyampaikan anugerah di Festival Filem Malaysia ke-32 (FFM).

Lebih teruk, Maya kelihatan menggigil dan hampir pitam sewaktu membacakan skrip.

Sumber: Maya Karin/OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jejai 28-2-2024 10:13 PM
Anxiety ni bahaya tak boleh controll tp pelik jugak mana datang penyakit ni.apa punca..dulu ada ke
Quote noor2 29-2-2024 06:08 AM
Dia ni x de filem lain ke..selain pontianak tu...
Quote oggy 29-2-2024 06:23 AM
noor2 replied at 29-2-2024 06:08 AM
Dia ni x de filem lain ke..selain pontianak tu...

Banyak je. My fav Anak Halal, Cun!, Pisau Cukur & Sejoli.
Quote rainbowrainz 29-2-2024 06:40 AM
jejai replied at 28-2-2024 02:13 PM
Anxiety ni bahaya tak boleh controll tp pelik jugak mana datang penyakit ni.apa punca..dulu ada ke

Sbb vaksinshit
Quote ketambangkang 29-2-2024 11:43 AM
oggy replied at 29-2-2024 06:23 AM
Banyak je. My fav Anak Halal, Cun!, Pisau Cukur & Sejoli.

Seri Dewi Malam paling tak berguna sbb watak dia koma dr awal sampai abis
Quote hanihan16 29-2-2024 11:49 AM
jejai replied at 28-2-2024 10:13 PM
Anxiety ni bahaya tak boleh controll tp pelik jugak mana datang penyakit ni.apa punca..dulu ada ke

pemakanan pun boleh jadi punca yg trigger anxiety. too much sugar & caffeine intake especially
Quote foxneo 29-2-2024 02:18 PM
noor2 replied at 29-2-2024 06:08 AM
Dia ni x de filem lain ke..selain pontianak tu...

ombak rinduuuu
Quote rosewhite 29-2-2024 02:20 PM
noor2 replied at 29-2-2024 06:08 AM
Dia ni x de filem lain ke..selain pontianak tu...

Jadi ikan duyung
Quote Jellobin 29-2-2024 02:22 PM
Maya karin ni boleh dikatakan successful actress jgk. Semua film meletop, yg best2 semua dia sapu
Quote foxneo 29-2-2024 02:27 PM
jejai replied at 28-2-2024 10:13 PM
Anxiety ni bahaya tak boleh controll tp pelik jugak mana datang penyakit ni.apa punca..dulu ada ke

overthinking kot mungkin?
Quote Pumpkinhead 29-2-2024 03:24 PM
kesian kak Maya...battling with anxiety
Quote Kurex 29-2-2024 03:29 PM
selain terkenal dgn bakat lakonan, aroma ketiak sheols pun diperkatakan orang
Quote supernaturalee 29-2-2024 04:03 PM
oggy replied at 29-2-2024 06:23 AM
Banyak je. My fav Anak Halal, Cun!, Pisau Cukur & Sejoli.

fuhhh
senafas filem2 maya karin selain ponti


tp setuju best2 filem yg uol list kan tu
different side of maya karin

Quote supernaturalee 29-2-2024 04:05 PM
filem Nota dgn hans isaac pun best
it's a slow pace movie
so u need to concentrate utk faham the story dan watak maya yg lot's of thing going on in her head

Quote Suchi 29-2-2024 04:21 PM
Mcm dh lama takde pilem baru
So dia keje apa ye menanggung hidup dia?
Maaf ler iols mmg akan tanya soklan gini sbb taktau dia ada kerjaan lain ke apa.
Pelakon lain ramai juga dah jarang berlakon tp rata2 iols nampak la dorang ada bisnes jual itu ini, jadi duta produk dan sebagainya.
Quote noor2 29-2-2024 05:54 PM
Thank you semua yg reply pasal filem maya karin
Quote offwhite 29-2-2024 06:33 PM
Kata Maya ade berlakon dlm filem Hollywood bila nk tayang..
Quote MadameOnion 29-2-2024 06:36 PM
Kemain tiktokers tu dlm tt punya lawa..sekali berdiri sebelah MK and RCW nampak mcm rohingya ja
Quote Kentot_Wangi 29-2-2024 07:48 PM
Suchi replied at 29-2-2024 04:21 PM
Mcm dh lama takde pilem baru
So dia keje apa ye menanggung hidup dia?
Maaf ler iols mmg akan tanya s ...

Dia rasa ada kerja cam ejen hartanah ni.. Kalau x silap aku laa..

Lihat semua komen(35)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

23-4-2024 06:23 AM GMT+8 , Processed in 0.076871 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top