CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

"Kak Abby Tak Kata Marissa Kena Buatan Orang Kan?" - Abby Abadi

28-2-2024 09:45 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 12048| Komen: 50

Description: Semalam, nama pelakon Abby Abadi kembali menjadi topik hangat selepas menyatakan Ahmad Aslam bukan individu yang berkemampuan untuk mengamalkan hidup poligami.


Semalam, nama pelakon Abby Abadi kembali menjadi topik hangat selepas menyatakan Ahmad Aslam bukan individu yang berkemampuan untuk mengamalkan hidup poligami.

Terbaru, Abby membuka ruang untuk warganet bertanya di Ask Me A Question. Antara soalan yang mencuri tumpuan adalah mengenai Marissa.

"Kak Abby tak kata Marissa kena buatan orang kan?"

Sebelum ini, ketika disoal oleh usahawan, Datuk Seri Aliff Syukri, Abby, 46, meluahkan perasaan terkejut dengan perubahan Marissa sehingga berani melakukan tindakan di luar jangkaan.

Menjawab pertanyaan itu, pemilik nama Arbaiyah binti Abdul Manan menafikan sekerasnya dia pernah mengeluarkan kenyataan ‘Marissa kena buatan orang.’

"Bila masa pula saya keluarkan kenyataan ini? Baca dekat mana? Banyak sangat ke pahala dorang ini asyik keluarkan kenyataan yang boleh menimbulkan fitnah pada saya?"


Dalam pada itu, pelakon drama Gerak Khas juga menyatakan dia kelihatan tenang berdepan dugaan kerana menyerahkan segalanya kepada Allah SWT.

"Bila kebergantungan hanya pada Allah, insya-Allah segalanya akan tenang-tenang saja. Doakan yang baik-baik ya."



Terdahulu, tularnya satu dakwaan yang mengatakan Marissa sudah bernikah dengan Aslam di Songkhla, Thailand pada 27 Disember lalu.

Bukan itu sahaja, kakak kepada Misya iaitu Nadiah Mazlan juga mengesahkan mengenai berita perkahwinan tersebut ketika dihubungi OhBulan!.

Selepas itu, timbul pula dakwaan mengatakan Marissa ‘unfollow’ Abby dan juga bapanya, Normah Hakim di media sosial susulan penularan berita tersebut.

Walau bagaimanapun, mereka kemudiannya dilihat gembira meluangkan masa bersama ketika menghadiri majlis previe bufet Ramadan yang diadakan di Summit Hotel Subang USJ, Selangor.

Sekadar info, Marissa sebelum ini juga pernah didakwa menjadi punca keretakan rumah tangga Aslam dengan isteri pertamanya, Misya Mazlan sehingga pasangan itu hampir bercerai.

Namun, Aslam dan Misya mengambil keputusan untuk rujuk semula selepas kontroversi itu reda.

Pada November tahun lalu, Misya yang juga ibu kepada dua cahaya mata tampil membongkar dakwaan kisah kecurangan suaminya dengan model muslimah berumur 19 tahun itu.

Sekadar info, Abby dan aktor, Norman Hakim pernah berkahwin pada tahun 2002 namun bercerai pada tahun 2009.

Hasil perkahwinan tersebut, mereka mempunyai tiga orang anak iaitu Mohamed Danish Hakim, Marissa Dania Hakim dan Maria Danisha Hakim.

Sumber : OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Perawankota 29-2-2024 12:06 AM
Aku rasa, dorg ni sebenarnya tak der lah terkejut sgt kot bila anak dorg ni buat perangai sbb dorg Dulu pon masing2 ligat kan…
Quote Carcosa 29-2-2024 12:32 AM
Edited by Carcosa at 29-2-2024 12:34 AM

Si babi ni, Netizennn je yg busuk. Dia wangilah sangat. Family dia semua wangi. Balik2 Netz je yg salah. Anak kau dah jadi bohsia karat, chk in hotel dgn laki org, sebelum kawin lari, lagi mau ckp Netz jugak yg busuk hati. Eh pegi jalan lah  kau!! Mcm nilah hasilnya benih drpd kau yg berangkut dulu dgn Abam Jul, dan ex engko yg berangkut Toto ke opis. KahkAhkahkah. Berangan jual anak nak dia kawen dgn orka. Lambertttttt lagi!! Ujung2 dpt ke Abam Grab Rate me Five star, Sir! Second wife pulak lagiiii. Hadap lah baka cakaran rimau!
Quote bankerpencen 29-2-2024 12:40 AM
Mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi….
Quote ReginaGeorge 29-2-2024 06:05 AM
Sikit pon aku tak salahkan marissa. Dia dibesarkan dengan konsep penyondol harus dimaafkan, penyondol perlu diraikan, penyondol wajib dikasihsayangkan. Dia tak ragu2 jadi versi kedua mak tiri dia sebab contoh depan mata. Mak dia sendiri meraikan penyondol. Taksub nak tunjuk org lain yg dia tu pemaaf. Temberang nak portray dia boleh mengampuni. Bila anak sendiri jadi penyondol, dia suh bercerai plak. Confused marissa.
Quote rainbowrainz 29-2-2024 06:51 AM
Iols first taim tgk IG yebbi yinnih..gigih dia cri duit.iols kasihan pn ada.bertabahlh yebbi.cubalh uols matang lbh yebbi lps yinnih bykkn bsabar.dgn sllulh zikir ya Latif ye Hakak yebbi
Quote rbmy 29-2-2024 06:59 AM
tapi laki dia ni baik betul. sabar betul melayan yebiyebi.
nampak ketelusan tu. semoga keluarga ni tenang2 dan diberikan perlindungan Allah.
Quote IzzahF 29-2-2024 07:10 AM
Carcosa replied at 29-2-2024 12:32 AM
Si babi ni, Netizennn je yg busuk. Dia wangilah sangat. Family dia semua wangi. Balik2 Netz je yg sa ...

gituh cercaan chuols...nangis yebby baca


Quote lightheaded67 29-2-2024 10:07 AM
pada aku lah, kawen lari ni kadg ajar laki tak hormat kat mak pak ko, mak pak ko dia tak takut/ hormat, ko ingat dia reti heran/ hormat kat ko ke. aku tak rasa dia heran, short term mungkin, tp nnti bila dh pudar perasaan, napsu dan thrill tu, ha ko tggu kejap. tp ade juga lah laki yg semenggah masalah kena kawen dulu baru tau smenggah ke idok, hidop ni takyah semua bnde nak eksperimen coba coba sgt lah, kang yg kena ngadap nye engko (bukan kahwin lari saje lah, pada aku kawen cara betul pun, kalau takde hormat kt kita, sudah lerrr. cinta brape lama sgt, perasaan ni tukar2, pd aku bila hormat tu, skurg nya bila ade masalah, insyaAllah tak layan kita sukati ke ape kan. takmau ke mau ke boleh terus terang bwk bincang agitu. tgah baik mmg smua elok dek, nk tgk semenggah ke idak masa problem, tak kisah la hubungan ape pon.maap tiber cerpen). kesimpulan acik, selam kabaret, markisah meminta. bye
Quote She-Ra 29-2-2024 11:21 AM
Perawankota replied at 29-2-2024 12:06 AM
Aku rasa, dorg ni sebenarnya tak der lah terkejut sgt kot bila anak dorg ni buat perangai sbb dorg D ...

dorang pun dpt la selam perasaan anak tu camne sb penah berada di tempat tu kannnnn
apapun moga yg baik2 sahaja
takyah la beria tunjuk kt medsoc kemain mesra dan rapatkan korang (memey norman-abby laki)
hidup bersederhana jelah.. pastu takyah la beria nk nasihat org itu ini, dulu ko pun mulut hansuang sibuk hal orang
Quote katnissE 29-2-2024 11:46 AM
lightheaded67 replied at 29-2-2024 10:07 AM
pada aku lah, kawen lari ni kadg ajar laki tak hormat kat mak pak ko, mak pak ko dia tak takut/ horm ...




Setuju noks.

Mak bapak langsung tak hormat.  Dengan bini tu pun dia tak hormat suka hati dia je nak kahwin bila dan di mana.

Nak apa dari laki yang cengggini?  Nanti merempan meroyan lah tu si Yebbi bila anak kena tinggal.  Salah netizen lah tu nanti.
Quote lightheaded67 29-2-2024 01:15 PM
katnissE replied at 29-2-2024 11:46 AM
Setuju noks.

Mak bapak langsung tak hormat.  Dengan bini tu pun dia tak hormat suka hati dia j ...

tu lah nya.. budak sgt lagi markisah ni tp keras kepala
Quote doodlediddle 29-2-2024 01:19 PM
Edited by doodlediddle at 29-2-2024 01:23 PM

Ya Allah dia ni!!!! Mmg dasar budak kelas belakang! Boleh sruh dia tgk balik dia jawab ape. Ehhh tapi dia ni mane maw ngaku kalahhhhh
Mmg lah dia xckp those statement exactly tapi dia sndri yg beri bayangan begitu rupa! Hadoyyy lahhh
Quote prince_marhaen 1-3-2024 04:46 PM
nahhhh...gambar tema untuk kisah delulu ini...

_7bdaf969-e19a-4163-9c8d-a3b641b3016f.jpg
Quote prince_marhaen 1-3-2024 04:54 PM
Sekadar Gambar Hiasan, Kisah Delulu Markissa kena rasuk dengan hantu grab sambil checkin hotel.

_95600b81-cca3-465c-ba04-605c2ace7d47.jpg
Quote isbritneybich 3-3-2024 02:13 PM
at least ritrud ada generasi pelapis lah nanti bila marissa ni cerai hiks #saynotohomewreckers
Quote Orenn1 3-3-2024 03:53 PM
Makcikk hebby oiii satu malaysia tahu anak ko checked in hotel nak kangkang phukey dekat jantan laki org, phukeyy anak ko dah rabak sebelum kawin. Itulah sebelum ni bukan main acah korglah didik anak terpaling molia terpaling islmic, anak ko lah terpaling cantik terpaling islamic, ujun2 rupanyq rupa tak mekap muka lebam tak lawa pun, umur 19 dah pegi check in hotel kangkang phukeyy lol kohkohkohhh
Quote Orenn1 3-3-2024 03:54 PM
Zul rifin dulu dumped ko sbb rupa n badan ko beransur2 ke arah makcik2 lol
Quote asfaz 3-3-2024 05:09 PM
[ig]https://www.instagram.com/reel/C3-HXofv7i_/?igsh=MzRlODBiNWFlZA==[/ig]

Gbr atas tu nampak kecik pulak. Beza dgn kat IG toklipp . Ke cara dia duduk?
Quote marchikobonzo 4-3-2024 02:34 PM
Makcik, tolong la simpan hp tu..dok je dendiam boleh? Elok orang tak mengata dah, kau pulak sebut2..

Lihat semua komen(50)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

23-4-2024 05:57 AM GMT+8 , Processed in 0.063689 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top